*

Offline maciejka

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« dnia: Listopad 21, 2017, 08:59:25 am »
Witam
W trakcie próby eksportu filmu na Blu-ray (lub tworzenia obrazu płyty), po pomyślnym "Eksporcie klatek - 16%" i "Tworzeniu obrazu płyty - 33%" pojawia się informacja Program NGStudio przestał działać i następnie wyłącza się. W folderze Renderowanie zostają pliki tymczasowe i folder DiscExport - łącznie 43,5 Gb, natomiast folder gdzie ma być umieszczony obraz płyty, jest pusty. Nadmieniam, że w tej konfiguracji nagrywałem już pomyślnie płyty Blu-ray dwa miesiące temu a od tej pory na komputerze były tylko automatyczne aktualizacje Windows 10 64-bit.  Ponadto po kilku nieudanych próbach tworzenia dysku, zaktualizowałem sterownik karty graficznej NVIDIA GeForce GT 7300M - bez efektu. Procesor Intel Core i5-3350P CPU@3.10GHz, 6,0 RAM.
Pozdrawiam













'

*

Online Jarosław

  • *****
  • 222
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2017, 03:59:18 pm »
Witam
W trakcie próby eksportu filmu na Blu-ray (lub tworzenia obrazu płyty), po pomyślnym "Eksporcie klatek - 16%" i "Tworzeniu obrazu płyty - 33%" pojawia się informacja Program NGStudio przestał działać i następnie wyłącza się. W folderze Renderowanie zostają pliki tymczasowe i folder DiscExport - łącznie 43,5 Gb, natomiast folder gdzie ma być umieszczony obraz płyty, jest pusty. Nadmieniam, że w tej konfiguracji nagrywałem już pomyślnie płyty Blu-ray dwa miesiące temu a od tej pory na komputerze były tylko automatyczne aktualizacje Windows 10 64-bit.  Ponadto po kilku nieudanych próbach tworzenia dysku, zaktualizowałem sterownik karty graficznej NVIDIA GeForce GT 7300M - bez efektu. Procesor Intel Core i5-3350P CPU@3.10GHz, 6,0 RAM.
Pozdrawiam

Proszę sprawdzić ten poradnik i ponownie spróbować wyeksportować płytę.
http://forum.pinnacle-studio.pl/porady-triki-pinnacle20/rozwiazanie-problemu-z-dzialajacym-niestabilnie-pinnacle/

*

Offline maciejka

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 22, 2017, 05:30:46 pm »
Postąpiłem zgodnie z zaleceniami, niestety przy kolejnej próbie eksportu na Blu-ray w tym samym momencie nastąpiło identyczne wyłączenie programu.

*

Online Jarosław

  • *****
  • 222
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 22, 2017, 05:42:40 pm »
Postąpiłem zgodnie z zaleceniami, niestety przy kolejnej próbie eksportu na Blu-ray w tym samym momencie nastąpiło identyczne wyłączenie programu.

Czy mogę prosić o zrzut ekranu z komunikatem, który się pojawia ?

*

Offline maciejka

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 23, 2017, 03:11:45 pm »
Przedstawiam komunikaty, które kolejno się pojawiają i po nich następuje zamknięcie programu.

*

Online Jarosław

  • *****
  • 222
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 23, 2017, 05:30:37 pm »
U którego z partnerów firmy Corel program został zakupiony?

*

Offline maciejka

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 23, 2017, 05:46:02 pm »
Jako Pinnacle Studio 19 Standard był zakupiony w NET-S, a następnie był upgrade do Pinnacle Studio 20 Plus w pinnacle_estore oraz była pobierana wtyczka Blu-ray. W konfiguracji 20.4 i 20.6 był już robiony z sukcesem eksport i wypalenie Blu-ray.

*

Online Jarosław

  • *****
  • 222
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Studio 20.6 Plus - problem z eksportem na Blu-ray
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 23, 2017, 06:09:42 pm »
Jako Pinnacle Studio 19 Standard był zakupiony w NET-S, a następnie był upgrade do Pinnacle Studio 20 Plus w pinnacle_estore oraz była pobierana wtyczka Blu-ray. W konfiguracji 20.4 i 20.6 był już robiony z sukcesem eksport i wypalenie Blu-ray.

Z przykrością informujemy, że wersje obsługiwane przez naszą pomoc muszą pochodzić z polskiej dystrybucji.
Proszę zatem o kontakt z producentem przez poniższy link, celem uzyskania rozwiązania problemu technicznego.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new