Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jarosław

Strony: [1] 2 3 ... 15
1
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« dnia: Wczoraj o 01:47:35 pm »
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?

A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
Niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć na Pana pierwsze pytanie.
Można za to uzyskać taką odpowiedź pod adresem producenta.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new

Wszystkie produkty, które są obsługiwane przez naszą pomoc, muszą pochodzić z rodzimej dystrybucji.
https://www.corel.com/pl/partners/

Zgodnie z powyższym, niestety nie mogę udzielić Panu odpowiedzi na powyższe pytanie lub pomóc rozwiązać problem techniczny.
Zachęcam do kontaktu ze sprzedawcą, który taką pomoc powinien Panu udzielić.

2
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« dnia: Wczoraj o 12:58:28 pm »
Witam, hmmm ciekawa odpowiedź na moje pytanie.
A tu jest link do sklepu w którym kupiłem program.

https://allegro.pl/oferta/pinnacle-studio-22-ultimate-polska-wersja-jezykowa-7509252308?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
Najmocniej przepraszamy, lecz ten sprzedawca nie jest obsługiwany.
Produkty od tego sprzedawcy, nie pochodzą z polskiej dystrybucji.

3
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« dnia: Wczoraj o 09:13:15 am »
Czy mogę prosić o informację, u którego partnera firmy Corel program został zakupiony ?

4
Porady & Triki / Odp: Zawieszanie Programu
« dnia: Luty 02, 2019, 03:38:12 pm »
Ja z zawieszaniem programu bujałem się niemal od zawsze i nikt nie potrafił mi pomóc. Pogram zawieszał się bez przerwy nawet przy zwykłym podglądzie. Jak kontaktowałem się ze wsparciem to mi mówiono że mam program kupiony nie tym sklepie tak jak bym miał o tym niby wcześniej wiedzieć. Wreszcie kupiłem wersję 21 tylko po to abym miał wsparcie i rozwiązał mój problem. Wsparcie mi też nie pomogło, czyli wywaliłem kasę w błoto. Dopiero na Youtuble zobaczyłem filmik że rozwiązanie jest banalnie proste. Wystarczy wyłączyć dodatkową kartę graficzną którą miałem w komputerze. Od tego czasu nie mam nigdy problemów z zawieszaniem programu. Szkoda że tak trudno o tym na tej stronie napisać.

Po mailu, który jest tutaj zarejestrowany nie widzę by doszło do próby kontaktu z naszym działem pomocy technicznej.
Niestety produkty kupione poza rodzimą dystrybucją nie są objęte naszym wsparciem.
Jeżeli sprzedawca ma tego świadomość, to powinien zawrzeć taką informację "Produkt nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji".
Oczywiście jeśli na oprogramowanie PS 21 posiada Pan wsparcie to zachęcamy do kontakt.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

Niestety, nie jesteśmy wstanie odpowiedzieć jednoznacznie, co może być przyczyną problemu zawieszającego się programu (przyczyn może być ponad 10), dlatego wykonujemy połączenie zdalne z klientami by jak najszybciej poznać problem techniczny i wdrożyć rozwiązanie (nie serwujemy rozwiązań na ślepo). Charakteryzuje Nas bardzo wysoka skuteczność na tym etapie.

5
Import / Import z dysku DVD lub Blu-ray
« dnia: Styczeń 25, 2019, 05:29:34 pm »
Moduł Importer umożliwia importowanie danych wideo i audio z dysków DVD i BD (dyski Blu-ray).

Uwaga: Funkcja tworzenia dysków Blu-ray nie jest dodawana domyślnie. Aby ją dodać, zaznacz opcję Pomoc > Kup dodatek plug-in Blu-ray i wykonaj kolejne kroki, aby dokonać zakupu. Koszt około 6 - 7 €.
Jeśli posiadasz już funkcję tworzenia dysków Blu-ray, ale konieczna jest jej aktywacja, zapoznaj się z punktem “Przywracanie zakupów” na stronie 262.

Importowanie z dysku:
  • na karcie Importuj kliknij opcję DVD
  • aby rozpocząć, należy włożyć do napędu dysk źródłowy i wybrać go w menu rozwijanym Źródło nad obszarem podglądu.
    Jeśli komputer jest wyposażony w więcej niż jeden napęd optyczny, należy wybrać z listy właściwe urządzenie.
    Uwaga: Nie można importować multimediów zabezpieczonych przed kopiowaniem.
  • Przed rozpoczęciem przechwytywania należy sprawdzić, czy folder docelowy i nazwa pliku są odpowiednio skonfigurowane (patrz “Źródła importowania” na stronie 221).
    Notka: Importowanie z dysków optycznych może dotyczyć dużych plików, dlatego ważne
    jest, aby wybrać odpowiedni katalog importu.
    W szczególności należy się upewnić, że w wyznaczonej lokalizacji przechowywania jest wystarczająco dużo miejsca (patrz “Źródła
    importowania
    ” na stronie 221).
.

Źródło - podręcznik Pinnacle 22 - https://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2018/10/pinnaclestudio_22PL.pdf


6
Import / Import ze źródeł analogowych
« dnia: Styczeń 25, 2019, 05:08:12 pm »
Do nagrywania analogowego materiału wideo (np. z kaset VHS lub Hi8) potrzebny jest konwerter z odpowiednimi złączami audio i wideo, który można podłączyć do komputera. Podobnie w przypadku nagrywania z analogowych źródeł dźwięku, takich jak gramofon. Obecnie obsługiwane są urządzenia z serii Pinnacle, takie jak:
  • 500-USB
  • 510-USB
  • 700-USB
  • 710-USB
  • DVC 100
  • a także kamery internetowe oparte na technologii DirectShow

Aby przygotować się do importowania ze źródła analogowego, należy włączyć urządzenie i wybrać jego nazwę w menu rozwijanym Źródło nad obszarem podglądu. Należy także wybrać odpowiednie wejście (np. „Zespolony sygnał wizyjny” lub „Wideo S-Video”).
Przychodzący sygnał analogowy można poprawić przed przetworzeniem na formę cyfrową.
W tym celu należy kliknąć przycisk „więcej” obok menu rozwijanego Źródło.
Pozwala to uzyskać dostęp do okna Poziomy wejścia (patrz “Dostosowywanie poziomów audio i wideo” na stronie 22).
Przed rozpoczęciem przechwytywania należy sprawdzić, czy folder docelowy, ustawienia wstępne kompresji i pozostałe opcje są odpowiednio skonfigurowane w innych panelach (patrz “Źródła importowania” na stronie 221).

Źródło - podręcznik Pinnacle 22 - https://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2018/10/pinnaclestudio_22PL.pdf


7
Import / Odp: Import plików MTS
« dnia: Styczeń 25, 2019, 04:17:32 pm »
Witam!
Miałem wersję 15 i 18. Obie importowały sobie bez problemów pliki MTS (prosto z kamery). ponieważ zastanawiam się nad wersją 22, wziąłem wersję próbną i rozpocząłem testy. Okazuje się, że wersja 22 nie potrafi zaimportować poprawnie plików MTS. Owszem, obraz jest, ale nie ma dźwięku. Co ciekawe - we właściwościach poprawnie rozpoznaje, że jest to plik przestrzenny 5.1, rozpoznaje próbkowanie, ale dźwięku nie ma. Czy to możliwe, żeby standardowe pliki nie były mozliwe do zaimportowania?
Wersja Pinnacle Studio 22 z powodzeniem importuje pliki MTS.
Niestety wersja Pinnacle Trial posiada pewne ograniczenia. Jednym z ograniczeń jest importowanie plików z profesjonalnych kontenerów/kodeków.
Jeżeli chce mieć Pan 100% pewność, to proszę przejść na nasz formularz zgłoszeniowy i przesłać takie zapytanie. W odpowiedzi otrzyma Pan wszystkie niezbędne informacje.
Z pewnością sprawdzimy dla Pana taką informację.
 Formularz - http://pinnacle-studio.pl/formularz/

8
Eksport / Odp: Problem z wypaleniem płyty bluray
« dnia: Grudzień 29, 2018, 03:12:54 pm »
Czyżby moja pomoc/informacja na zadane przeze mnie zresztą pytanie była obarczona jakimś błędęm, a może zawierała wirusa?
Bo nie rozumiem przyczyny, dla której została skasowana!
Panie Jarosławie - mogę liczyć na odpowiedź?
Z zawartych tutaj informacji, niestety nie widzę innych wiadomości po za prośbą o kontakt z nami przez formularz.

9
Eksport / Odp: Problem z wypaleniem płyty bluray
« dnia: Grudzień 17, 2018, 03:42:24 pm »
Nie mam pojęcia jak wypalić płytę bluray (oczywiście mam odpowiednią wtyczkę) w PS 22. >:(
W PS 20 nie było z tym problemu, była opcja bluray i koniec. A czy w PS 22 trzeba to robić wyłącznie za pomocą programu Pinnacle MyDVD? Nie potrzebuję "ichniejszego" menu, chcę po prostu mieć możliwość zapisania na płycie projektu bezpośrednio z pliku zapisanego z zakładki Edytuj.
Ale aby móc to zrobić muszą być na płycie zapisane katalogi (m. in. AUXDATA, BDJO, CLIPINF, STREAM i kilka innych), które nie zapiszą się gdy COKOLWIEK wybiorę z zakładki Eksportuj. Czyli jak jest? Da się zrobić płytę bluray bez "pomocy" programu Pinnacle MyDVD czy nie? Nota bene wypróbowałem ten program, ale zawiesza mi się, mimo że zgodnie z wyczytaną w necie informacją zamieniłem w konfiguracji, w przyspieszeniu sprzętowym CUDA na BRAK!

Bardzo uprzejmie proszę o pomoc, bo nawet na anglojęzycznych forach o tej "świeżynce" na ten temat nic nie znalazłem, a mam gotowy film do wypalenia!
Z góry dziękuję!!! :D
W celu otrzymania pomocy technicznej, proszę o skorzystanie z naszego formularza.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

10
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Listopad 08, 2018, 07:50:15 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

11
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Listopad 08, 2018, 07:43:03 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

12
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Listopad 08, 2018, 07:33:54 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

13
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Listopad 08, 2018, 07:26:48 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

14
Porady & Triki / Odp: Automatyka BB i Poziomu
« dnia: Październik 12, 2018, 06:19:19 pm »
Tak mogę wskazać taką funkcję.
W tym celu proszę skorzystać z naszego formularza.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

Strony: [1] 2 3 ... 15