Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Wczoraj o 01:47:35 pm »
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?

A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
Niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć na Pana pierwsze pytanie.
Można za to uzyskać taką odpowiedź pod adresem producenta.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new

Wszystkie produkty, które są obsługiwane przez naszą pomoc, muszą pochodzić z rodzimej dystrybucji.
https://www.corel.com/pl/partners/

Zgodnie z powyższym, niestety nie mogę udzielić Panu odpowiedzi na powyższe pytanie lub pomóc rozwiązać problem techniczny.
Zachęcam do kontaktu ze sprzedawcą, który taką pomoc powinien Panu udzielić.
2
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mores40 dnia Wczoraj o 01:17:36 pm »
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?

A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
3
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Wczoraj o 12:58:28 pm »
Witam, hmmm ciekawa odpowiedź na moje pytanie.
A tu jest link do sklepu w którym kupiłem program.

https://allegro.pl/oferta/pinnacle-studio-22-ultimate-polska-wersja-jezykowa-7509252308?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
Najmocniej przepraszamy, lecz ten sprzedawca nie jest obsługiwany.
Produkty od tego sprzedawcy, nie pochodzą z polskiej dystrybucji.
4
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mores40 dnia Wczoraj o 11:11:50 am »
5
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Wczoraj o 09:13:15 am »
Czy mogę prosić o informację, u którego partnera firmy Corel program został zakupiony ?
6
Instalacja / Problem w edycji zdjęć
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mores40 dnia Marzec 12, 2019, 05:23:29 pm »
Witam, mam taki problem, zakupiłem Pinnacle Ultra 22 i brakuje mi części menu ?
A dokładnie chodzi mi o taką sytuację, mam zdjęcie na osi czasu i klikam prawym by z rozwijanego menu wybrać "edytor efektów". pojawia się okno ( zdjęcie nr ) i tam u gówy brakuje mi całego menu które było w wersji 20 i 21 pewnie też we wcześniejszych.
Moje pytanie- to czy w mojej wersji tak powinno być
7
Porady & Triki / Odp: Zawieszanie Programu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Luty 02, 2019, 03:38:12 pm »
Ja z zawieszaniem programu bujałem się niemal od zawsze i nikt nie potrafił mi pomóc. Pogram zawieszał się bez przerwy nawet przy zwykłym podglądzie. Jak kontaktowałem się ze wsparciem to mi mówiono że mam program kupiony nie tym sklepie tak jak bym miał o tym niby wcześniej wiedzieć. Wreszcie kupiłem wersję 21 tylko po to abym miał wsparcie i rozwiązał mój problem. Wsparcie mi też nie pomogło, czyli wywaliłem kasę w błoto. Dopiero na Youtuble zobaczyłem filmik że rozwiązanie jest banalnie proste. Wystarczy wyłączyć dodatkową kartę graficzną którą miałem w komputerze. Od tego czasu nie mam nigdy problemów z zawieszaniem programu. Szkoda że tak trudno o tym na tej stronie napisać.

Po mailu, który jest tutaj zarejestrowany nie widzę by doszło do próby kontaktu z naszym działem pomocy technicznej.
Niestety produkty kupione poza rodzimą dystrybucją nie są objęte naszym wsparciem.
Jeżeli sprzedawca ma tego świadomość, to powinien zawrzeć taką informację "Produkt nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji".
Oczywiście jeśli na oprogramowanie PS 21 posiada Pan wsparcie to zachęcamy do kontakt.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

Niestety, nie jesteśmy wstanie odpowiedzieć jednoznacznie, co może być przyczyną problemu zawieszającego się programu (przyczyn może być ponad 10), dlatego wykonujemy połączenie zdalne z klientami by jak najszybciej poznać problem techniczny i wdrożyć rozwiązanie (nie serwujemy rozwiązań na ślepo). Charakteryzuje Nas bardzo wysoka skuteczność na tym etapie.
8
Porady & Triki / Odp: Zawieszanie Programu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Podróznik dnia Luty 01, 2019, 07:05:26 pm »
Ja z zawieszaniem programu bujałem się niemal od zawsze i nikt nie potrafił mi pomóc. Pogram zawieszał się bez przerwy nawet przy zwykłym podglądzie. Jak kontaktowałem się ze wsparciem to mi mówiono że mam program kupiony nie tym sklepie tak jak bym miał o tym niby wcześniej wiedzieć. Wreszcie kupiłem wersję 21 tylko po to abym miał wsparcie i rozwiązał mój problem. Wsparcie mi też nie pomogło, czyli wywaliłem kasę w błoto. Dopiero na Youtuble zobaczyłem filmik że rozwiązanie jest banalnie proste. Wystarczy wyłączyć dodatkową kartę graficzną którą miałem w komputerze. Od tego czasu nie mam nigdy problemów z zawieszaniem programu. Szkoda że tak trudno o tym na tej stronie napisać.
9
Import / Import z dysku DVD lub Blu-ray
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Styczeń 25, 2019, 05:29:34 pm »
Moduł Importer umożliwia importowanie danych wideo i audio z dysków DVD i BD (dyski Blu-ray).

Uwaga: Funkcja tworzenia dysków Blu-ray nie jest dodawana domyślnie. Aby ją dodać, zaznacz opcję Pomoc > Kup dodatek plug-in Blu-ray i wykonaj kolejne kroki, aby dokonać zakupu. Koszt około 6 - 7 €.
Jeśli posiadasz już funkcję tworzenia dysków Blu-ray, ale konieczna jest jej aktywacja, zapoznaj się z punktem “Przywracanie zakupów” na stronie 262.

Importowanie z dysku:
  • na karcie Importuj kliknij opcję DVD
  • aby rozpocząć, należy włożyć do napędu dysk źródłowy i wybrać go w menu rozwijanym Źródło nad obszarem podglądu.
    Jeśli komputer jest wyposażony w więcej niż jeden napęd optyczny, należy wybrać z listy właściwe urządzenie.
    Uwaga: Nie można importować multimediów zabezpieczonych przed kopiowaniem.
  • Przed rozpoczęciem przechwytywania należy sprawdzić, czy folder docelowy i nazwa pliku są odpowiednio skonfigurowane (patrz “Źródła importowania” na stronie 221).
    Notka: Importowanie z dysków optycznych może dotyczyć dużych plików, dlatego ważne
    jest, aby wybrać odpowiedni katalog importu.
    W szczególności należy się upewnić, że w wyznaczonej lokalizacji przechowywania jest wystarczająco dużo miejsca (patrz “Źródła
    importowania
    ” na stronie 221).
.

Źródło - podręcznik Pinnacle 22 - https://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2018/10/pinnaclestudio_22PL.pdf

10
Import / Import ze źródeł analogowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jarosław dnia Styczeń 25, 2019, 05:08:12 pm »
Do nagrywania analogowego materiału wideo (np. z kaset VHS lub Hi8) potrzebny jest konwerter z odpowiednimi złączami audio i wideo, który można podłączyć do komputera. Podobnie w przypadku nagrywania z analogowych źródeł dźwięku, takich jak gramofon. Obecnie obsługiwane są urządzenia z serii Pinnacle, takie jak:
  • 500-USB
  • 510-USB
  • 700-USB
  • 710-USB
  • DVC 100
  • a także kamery internetowe oparte na technologii DirectShow

Aby przygotować się do importowania ze źródła analogowego, należy włączyć urządzenie i wybrać jego nazwę w menu rozwijanym Źródło nad obszarem podglądu. Należy także wybrać odpowiednie wejście (np. „Zespolony sygnał wizyjny” lub „Wideo S-Video”).
Przychodzący sygnał analogowy można poprawić przed przetworzeniem na formę cyfrową.
W tym celu należy kliknąć przycisk „więcej” obok menu rozwijanego Źródło.
Pozwala to uzyskać dostęp do okna Poziomy wejścia (patrz “Dostosowywanie poziomów audio i wideo” na stronie 22).
Przed rozpoczęciem przechwytywania należy sprawdzić, czy folder docelowy, ustawienia wstępne kompresji i pozostałe opcje są odpowiednio skonfigurowane w innych panelach (patrz “Źródła importowania” na stronie 221).

Źródło - podręcznik Pinnacle 22 - https://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2018/10/pinnaclestudio_22PL.pdf

Strony: [1] 2 3 ... 10