Pomoc techniczna Pinnacle Studio

Pinnacle Studio 23 => Eksport => Wątek zaczęty przez: Wojtek W w Marzec 18, 2020, 10:48:00 pm

Tytuł: Eksport Blu-Ray
Wiadomość wysłana przez: Wojtek W w Marzec 18, 2020, 10:48:00 pm
Witam wszystkich forumowiczów,
Od kilku miesięcy pracuję z Studio 23 ale pierwszy raz pojawiła się potrzeba zapisu projektu jako Blu-ray. Poza brakiem możliwości wybrania formatu dźwięku DD5.1 (tylko dla Win10) przy próbie zapisu pojawia się błąd Proces eksportu nie powiódł się z obecnym formatem/ustawieniem i został anulowany. Użyj innych ustawień(0xE1000006)3/1895...
Próbowałem różnych ustawień projektu i formatu zapisu ale błąd nadal występuje. Nawet krótki film w 25 lub 50 klatkach generuje ten sam błąd przy próbie zapisu do Blu-ray.
Zapis do DVD nie generuje błędu.
Ten sam projekt po usunięciu efektu maski można otworzyć w PS21 i zapisać jako Blu-ray. Tylko niestety po otwarciu projektu z PS23 usuwane są wszystkie przejścia i korekta wymagałaby trochę czasu.
Czy można prosić o jakieś sugestie dotyczące błędu?
Tytuł: Odp: Eksport Blu-Ray
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Marzec 27, 2020, 04:31:16 pm
Witam wszystkich forumowiczów,
Od kilku miesięcy pracuję z Studio 23 ale pierwszy raz pojawiła się potrzeba zapisu projektu jako Blu-ray. Poza brakiem możliwości wybrania formatu dźwięku DD5.1 (tylko dla Win10) przy próbie zapisu pojawia się błąd Proces eksportu nie powiódł się z obecnym formatem/ustawieniem i został anulowany. Użyj innych ustawień(0xE1000006)3/1895...
Próbowałem różnych ustawień projektu i formatu zapisu ale błąd nadal występuje. Nawet krótki film w 25 lub 50 klatkach generuje ten sam błąd przy próbie zapisu do Blu-ray.
Zapis do DVD nie generuje błędu.
Ten sam projekt po usunięciu efektu maski można otworzyć w PS21 i zapisać jako Blu-ray. Tylko niestety po otwarciu projektu z PS23 usuwane są wszystkie przejścia i korekta wymagałaby trochę czasu.
Czy można prosić o jakieś sugestie dotyczące błędu?
Szanowny Panie,
najmocniej przepraszam za takie opóźnienie w odpowiedzi.
Niestety nie będę wstanie jednoznacznie odpowiedzieć, co może być przyczyną tego problemu.
Bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/