*

Offline mr.locash

  • *
  • 5
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Problem z Importowaniem
« dnia: Listopad 08, 2016, 10:16:21 pm »
Witam,
posiadam laptopa  firmy Asus (Asus ROG G751JY), miałem na nim zainstalowany Pinnacle 18 na systemie 8.1 x64 gdzie import razem z Dazzle DVC100 działał bez problemu.
Następnie zaktualizowałem system do Win10 X64 i również nie było problemu.

Miesiąc temu postanowiłem odświeżyć system i zainstalować na czysto Win10 x64, od tamtej pory mam cały czas problem z Importem.
Jeżeli mam włączoną kamerę w menedżerze urządzeń to za każdym razem kiedy klikam import program zamyka się w 90% bez kodu błędu, czasem pojawia się info ngstudio.exe nagle się zatrzymało.
Jeżeli natomiast wyłączę kamerę a chcę skorzystać z urządzenia Dazzle DVC100 jest dokładnie taka sama sytuacja.

Próbowałem reinstalacji programu, reinstalacji systemu na czystą 8.1, czysty win 10, win8.1 z recovery asusa i nic nie pomaga. Sterowników do kamery nie ma innych ale na innym laptopie asusa z taką samą kamerą i sterownikiem i tam to działa bez problemu.

Co do samego Dazzle DVC100 z różnym sterownikami próbowałem i nic.

Na Pinnacle 18 dzieje się to samo ;/

Macie jakieś rozwiązanie ? Bo oficjalny support nie radzi sobie zbyt dobrze :)

Poniżej link do błędów które znalazłem w systemie:

https://www.dropbox.com/sh/65g7a2v3hpflgpq/AACwN2TnjXj1z_H3Amh0djpya?dl=0


*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2016, 10:52:30 am »
Sterowników do kamery nie ma innych ale na innym laptopie asusa z taką samą kamerą i sterownikiem i tam to działa bez problemu.

Proszę po podanie obu konfiguracji np.:
1. Działający Pinnacle 20 na Asus ROG G751JY -xxxxxx (tu proszę podać dalsza część numeru - powinien znajdować się na nalepce od spodu)
2. Niedziałający Pinnacle 20 na Asus ROG G751JY -xxxxxx (tu proszę podać dalsza część numeru - powinien znajdować się na nalepce od spodu)
Dane są potrzebne do ustalenia, który z komponentów powoduje problem.

Co do samego Dazzle DVC100 z różnym sterownikami próbowałem i nic.


Link do sterowników Dazzle DVC100
http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/Hardware_Installer/readmeHW10.htm i należyw ybrać dla systemu Windows 7 64bit.
Proszę również zwrócić uwagę iż urządzenie te nie było projektowane na systemy Windows 8.1 i 10. Stąd brak wsparcia w sterownikach na te urządzenie. Jednakże proszę spróbować tego rozwiązania, może być owocne.


Macie jakieś rozwiązanie ? Bo oficjalny support nie radzi sobie zbyt dobrze :)

Witamy na forum :). Jest to forum oficjalnej polskiej pomocy technicznej .

Poniżej link do błędów które znalazłem w systemie:

https://www.dropbox.com/sh/65g7a2v3hpflgpq/AACwN2TnjXj1z_H3Amh0djpya?dl=0

Proszę o przesyłanie informacji w formie tekstowej.
Na zrzucie widnieje wpis ścieżki aplikacji oraz modułu powodującego problem ( zrzut ekranu - https://www.dropbox.com/sh/65g7a2v3hpflgpq/AACwN2TnjXj1z_H3Amh0djpya?dl=0&preview=20161024_193739_HDR.jpg).
Ngstudio pyta kernel.exe a ten używa modułu C:\WINDOWS\system32\KERNELBASE.dll, który na przykład użyje sterownika niekompatybilnego do urządzenia.
Problem jest bardziej złożony niż komunikat na ekranie NGSTUDIO przestał działać.

Bez wszystkich powyższych informacji nie będę wstanie wskazać rozwiązania.

*

Offline mr.locash

  • *
  • 5
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2016, 09:12:23 am »
Proszę po podanie obu konfiguracji np.:
1. Działający Pinnacle 20 na Asus ROG G751JY -xxxxxx (tu proszę podać dalsza część numeru - powinien znajdować się na nalepce od spodu)
2. Niedziałający Pinnacle 20 na Asus ROG G751JY -xxxxxx (tu proszę podać dalsza część numeru - powinien znajdować się na nalepce od spodu)
Dane są potrzebne do ustalenia, który z komponentów powoduje problem.

Pinnacle 20 działał na tym samym laptopie, ale przed instalacją.
Ten drugi laptop z przykładu który podałem to Asusu BU201LA, sprawdzałem sterownik do kamery i był ten sam co na wspominamym ROGu.

Problem występuje na Asus ROG G751JY-T7012H .


Cytuj
Link do sterowników Dazzle DVC100
http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/Hardware_Installer/readmeHW10.htm i należyw ybrać dla systemu Windows 7 64bit.
Proszę również zwrócić uwagę iż urządzenie te nie było projektowane na systemy Windows 8.1 i 10. Stąd brak wsparcia w sterownikach na te urządzenie. Jednakże proszę spróbować tego rozwiązania, może być owocne.

Te sterowniki już testowałem.

Cytuj
Witamy na forum :). Jest to forum oficjalnej polskiej pomocy technicznej .
Hehe :) z PL supportem nie miałem przyjemności, pisałem o corelowym zagranicznym ;)

Cytuj
Proszę o przesyłanie informacji w formie tekstowej.
Na zrzucie widnieje wpis ścieżki aplikacji oraz modułu powodującego problem ( zrzut ekranu - https://www.dropbox.com/sh/65g7a2v3hpflgpq/AACwN2TnjXj1z_H3Amh0djpya?dl=0&preview=20161024_193739_HDR.jpg).
Ngstudio pyta kernel.exe a ten używa modułu C:\WINDOWS\system32\KERNELBASE.dll, który na przykład użyje sterownika niekompatybilnego do urządzenia.
Problem jest bardziej złożony niż komunikat na ekranie NGSTUDIO przestał działać.

Bez wszystkich powyższych informacji nie będę wstanie wskazać rozwiązania.

Jestem poza granicami PL w tym tygodniu ale dziś wieczorem postaram się wydobyć potrzebne informacje.
Support corelowy z którym aktualnie prowadzę jednego casea podsyła mi jakieś rozwiązania, mógłbym wam przekazać wszystkie maila z nimi w jakiś sposób. Aktualnie mam przetestować przygotowany dla mnie plik .dll dotyczący importu.
Ostatni case jaki u nich otwierałem dotyczył samego Dazzle dvc100 i problemu z importem, odbili mnie odpowiedzią  stylu "Windows 10 nie jest supportowany z Dazzle DVC100" , więc skupiłem się na otworzeniu nowego case'a ale dotyczącego problemu z importem gdy wbudowana kamera jest włączona w menedżerze urządzeń.

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2016, 01:12:47 pm »

Jestem poza granicami PL w tym tygodniu ale dziś wieczorem postaram się wydobyć potrzebne informacje.
Support corelowy z którym aktualnie prowadzę jednego casea podsyła mi jakieś rozwiązania, mógłbym wam przekazać wszystkie maila z nimi w jakiś sposób. Aktualnie mam przetestować przygotowany dla mnie plik .dll dotyczący importu.
Ostatni case jaki u nich otwierałem dotyczył samego Dazzle dvc100 i problemu z importem, odbili mnie odpowiedzią  stylu "Windows 10 nie jest supportowany z Dazzle DVC100" , więc skupiłem się na otworzeniu nowego case'a ale dotyczącego problemu z importem gdy wbudowana kamera jest włączona w menedżerze urządzeń.
Czekam na informacje :).

*

Offline mr.locash

  • *
  • 5
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2016, 09:28:38 pm »
ok, wrzuciłem pliki na dropboxa:
https://www.dropbox.com/sh/bp70wjebj16wrh9/AAB3IpizfX4g_5tKJNVK-Gv6a?dl=0

Są tam 3 dokumenty txt i eventy wyciągnięte z event viewera oraz cały plik event veiewra.

Błędy z dziś, ponieważ support corela miał kolejny pomysł z podmianą dll, jednak nie udany ponownie więc przywróciłem stare dll ... błędy cały czas te same, zresztą możesz prześledzić historię.

*

Offline mr.locash

  • *
  • 5
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 22, 2016, 11:15:52 am »
i jak tam ? :) ... wiecie z czym może być problem ?

*

Offline mr.locash

  • *
  • 5
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2016, 09:56:21 pm »
halo halo, czy ktoś tu jest :)
minął miesiąc od czasu jak udostępniłem logi/zebrane informacje i nawet słowa ? :)

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Problem z Importowaniem
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2017, 10:17:47 am »
halo halo, czy ktoś tu jest :)
minął miesiąc od czasu jak udostępniłem logi/zebrane informacje i nawet słowa ? :)

Proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 22 228 21 85 od godziny 12:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

P.S.
Proszę również sprawdzić czy po zainstalowaniu najnowszej poprawki 20.2 rozwiązuje to Pana problem.
http://www.pinnaclesys.com/publicsite/us/Support/Consumer+Support/?viewDownload=1
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2017, 12:36:58 pm wysłana przez Jarosław »