*

Offline Jarosław

  • *****
  • 237
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Wygeneruj ponownie klucze aktywacji
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:19:03 pm »
W tym celu należy podać adres email oraz numer paszportu, który można wyświetlić za pomocą aplikacji.
Dotychczasowy system rejestracji i aktywacji pakietów Pinnacle został zmieniony. Wszystkie wersje od 17 "w dół" wymagają aktywacji i rejestracji w następujący sposób:

  • Instalujemy program
  • Rejestrujemy program
  • Gdy upłyną 24 godziny od rejestracji przechodzimy na stronę:

http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx

Link zapasowy

http://unlock2.pinnaclesys.com/RegenerateKey.aspx

Tu wypełniamy dane i klikamy na "Prześlij", po kilku minutach wystarczy sprawdzić
skrzynkę pocztową. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z kodami wprowadzamy je
w menu Pomoc w pozycji "Wprowadź klucze aktywacji" (nazwa może być podobna).

Komunikat jaki otrzymywał Pan ze strony "(...)we apologize(...)" jest najczęściej wyświetlany, gdy od rejestracji do próby wygenerowania nowych kluczy upłynie mniej niż 24 godziny.

Gdybyście państwo jednak nie pamiętali jaki email był użyty do rejestracji, proszę skorzystać z linku poniżej

http://apps.pinnaclesys.com/cdb/register/forgotPassword.aspx?close=true

Mogą wystąpić trzy komunikaty:

  • Brak użytkownika z tym adresem e-mail – co oznacza, iż dany adres email nie został użyty do rejestracji
  • Nieprawidłowy adres e-mail – znaczy, że email został wpisany nie poprawnie nazwa@domena . pl
  • Jeśli brak jest jakiegokolwiek komunikatu a przeglądarka załaduje stronę logowania do konta Pinnacle, znaczy to że adres email jest poprawny.

Uwaga: Ze względu na zwiększone filtrowania wiadomości e-mail, zarówno przez dostawców usług internetowych, wiadomość może znajdować się w folderze spam, inne lub oferty.