Pomoc techniczna Pinnacle Studio

Pinnacle Studio 22 => Instalacja => Wątek zaczęty przez: Myopic w Listopad 30, 2019, 10:04:03 pm

Tytuł: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
Wiadomość wysłana przez: Myopic w Listopad 30, 2019, 10:04:03 pm
Z powodu problemów z prawidłowym eksportem materiału Full HD w wersji 19, i brakiem wsparcia pomocy technicznej dla tej wersji, która zakończyła się w roku 2018, co opisałem w tym wątku:
https://forum.pinnacle-studio.pl/eksport-pinnacle19/okragla-strzalka-na-szarym-tle/ (https://forum.pinnacle-studio.pl/eksport-pinnacle19/okragla-strzalka-na-szarym-tle/)
potrzebuję wyposażyć się w program do edycji plików AVCHD z audio AC3 (taki format nagrywa moja kamera Sony HDR-AX2000), wykorzystując technologię Intel Quick Sync Video w systemie Windows 7.
Zastanawiam się nad wersją 22, gdyż 23 niestety do obsługi audio AC3 w AVCHD potrzebuje Windows 10. Niestety wersja 22 jest za wysoka dla mojego komputera stacjonarnego, gdyż od tej wersji podobno zrezygnowano z obsługi Intel QSV dla procesorów i7 2600K. Mam jednak drugi komputer, laptopa, z nowszym procesorem i7 5700HQ i także technologią Intel QSV, na którym mógłbym zainstalować wersję 22. Zanim zdecyduję się na zakup, mam kilka pytań:
Tytuł: Odp: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Grudzień 02, 2019, 03:39:48 pm
  • Czy wersja 22 obsługuje Intel Quick Sync Video dla procesora piątej generacji Intel Core i7 5700HQ?

Tak Intel QSV dla tego procesora działać powinien poprawnie.
https://pinnacle-studio.pl/wymagania-sprzetowe-pinnacle-studio-22/

  • Po zakupie tego produktu pan Jarosław reprezentujący tę pomoc techniczną zapowiedział, że zrobi wszystko, aby program ten działał prawidłowo na moim komputerze. Wsparcie dla tej wersji, wydanej w roku 2018 będę miał zapewne do roku 2021. Ale co w sytuacji, gdy zakupię ten program i będzie występował ten sam problem przy eksporcie, co dla wersji 19? Czy wtedy będę mógł zwrócić ten program i otrzymać zwrot pieniędzy? Jest to około 300zł (https://www.omegasoft.pl/Corel/Pinnacle-Studio/Pinnacle-Studio-22-Ultimate-PL-Box), może tylko, a może aż, ale jeśli program miałby nie działać, to chyba oczywistym jest, że podlega zwrotowi na zasadach gwarancji.

Dla wersji PS 22 wsparcie powinno być do koło sierpnia 2021 roku.
Problem występuje w wersji Pinnacle Studio 19, która nie jest już wspierana.
Jeżeli taki sam problem wystąpi w wersji Pinnacle Studio 22, to wtedy proszę o kontakt w czasie gdy posiada ona jeszcze wsparcie techniczne.

  • Do kiedy dokładnie będzie dostępne wsparcie tej pomocy technicznej dla wersji 22?

Przybliżona data została podana wyżej.

  • Kupując wersję 19 w roku 2017, z poziomu zainstalowanego programu dokupiłem wtyczkę do obsługi Blu-ray. Czy po zakupie wersji 22 będę musiał ponownie kupować tę wtyczkę, czy można wykorzystać tę samą?

Corel wymaga zakupu wtyczki Blu-ray każdorazowo (do każdej nowej wersji, każdego Upgrade-u).

PS
Po więcej informacji, zapraszam przez nasz formularz kontaktowy (link poniżej),
http://pinnacle-studio.pl/formularz/
lub drogą telefoniczną pod numerem (22) 228 21 85.
Tytuł: Odp: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
Wiadomość wysłana przez: Myopic w Grudzień 03, 2019, 12:00:15 am
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.
Jednak nie udzielił Pan odpowiedzi na pytanie, czy w sytuacji, gdy zakupię wersję 22, wystąpi w niej ten sam problem co w wersji 19, i nie będzie Pan w stanie go rozwiązać, to czy należy mi się zwrot pieniędzy na zasadzie gwarancji? Wyczytałem w Internecie, że jeśli Pinnacle nie działa prawidłowo w okresie wsparcia, to należy żądać pliku naprawczego od pomocy technicznej, a jeśli to nie pomoże to zwrotu pieniędzy.
Tytuł: Odp: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Grudzień 03, 2019, 12:23:30 am
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.
Jednak nie udzielił Pan odpowiedzi na pytanie, czy w sytuacji, gdy zakupię wersję 22, wystąpi w niej ten sam problem co w wersji 19, i nie będzie Pan w stanie go rozwiązać, to czy należy mi się zwrot pieniędzy na zasadzie gwarancji? Wyczytałem w Internecie, że jeśli Pinnacle nie działa prawidłowo w okresie wsparcia, to należy żądać pliku naprawczego od pomocy technicznej, a jeśli to nie pomoże to zwrotu pieniędzy.

Po więcej informacji, zapraszam przez nasz formularz kontaktowy (link poniżej),
http://pinnacle-studio.pl/formularz/
lub drogą telefoniczną pod numerem (22) 228 21 85.