Pomoc techniczna Pinnacle Studio
Pinnacle Studio 22 => Instalacja => Wątek zaczęty przez: mores40 w Marzec 12, 2019, 05:23:29 pm
-
Witam, mam taki problem, zakupiłem Pinnacle Ultra 22 i brakuje mi części menu ?
A dokładnie chodzi mi o taką sytuację, mam zdjęcie na osi czasu i klikam prawym by z rozwijanego menu wybrać "edytor efektów". pojawia się okno ( zdjęcie nr ) i tam u gówy brakuje mi całego menu które było w wersji 20 i 21 pewnie też we wcześniejszych.
Moje pytanie- to czy w mojej wersji tak powinno być
-
Czy mogę prosić o informację, u którego partnera firmy Corel program został zakupiony ?
-
Witam, hmmm ciekawa odpowiedź na moje pytanie.
A tu jest link do sklepu w którym kupiłem program.
https://allegro.pl/oferta/pinnacle-studio-22-ultimate-polska-wersja-jezykowa-7509252308?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
-
Witam, hmmm ciekawa odpowiedź na moje pytanie.
A tu jest link do sklepu w którym kupiłem program.
https://allegro.pl/oferta/pinnacle-studio-22-ultimate-polska-wersja-jezykowa-7509252308?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
Najmocniej przepraszamy, lecz ten sprzedawca nie jest obsługiwany.
Produkty od tego sprzedawcy, nie pochodzą z polskiej dystrybucji.
-
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?
A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
-
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?
A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
Niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć na Pana pierwsze pytanie.
Można za to uzyskać taką odpowiedź pod adresem producenta.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new
Wszystkie produkty, które są obsługiwane przez naszą pomoc, muszą pochodzić z rodzimej dystrybucji.
https://www.corel.com/pl/partners/
Zgodnie z powyższym, niestety nie mogę udzielić Panu odpowiedzi na powyższe pytanie lub pomóc rozwiązać problem techniczny.
Zachęcam do kontaktu ze sprzedawcą, który taką pomoc powinien Panu udzielić.