Pomoc techniczna Pinnacle Studio

Pinnacle Studio 23 => Instalacja => Wątek zaczęty przez: fraczek w Marzec 31, 2020, 08:24:08 pm

Tytuł: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: fraczek w Marzec 31, 2020, 08:24:08 pm
Szanowni Państwo,
bardzo proszę o pomoc. Kupiłam Pinnacle 23 w październiku 2019, Zrobiłem na nim już bezproblemowo parę filmów. Trzy dni temu chciałem edytować następne. W pierwszym dniu wszystko było OK, ale następnego dnia niestety program przestał się nie uruchamiać. Przeprowadziłem więc reinstalację, po wcześniejszym wyczyszczeniu rejestrów. Program zainstalował się prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia zacina się. Wykazuje błąd na etapie  "inicjalizacji bazy danych" i program kończy pracę. Bardzo proszę o pomoc. Zaznaczam, że nie robiłem aktualizacji systemu windows10,
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Kwiecień 01, 2020, 01:59:43 pm
Szanowni Państwo,
bardzo proszę o pomoc. Kupiłam Pinnacle 23 w październiku 2019, Zrobiłem na nim już bezproblemowo parę filmów. Trzy dni temu chciałem edytować następne. W pierwszym dniu wszystko było OK, ale następnego dnia niestety program przestał się nie uruchamiać. Przeprowadziłem więc reinstalację, po wcześniejszym wyczyszczeniu rejestrów. Program zainstalował się prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia zacina się. Wykazuje błąd na etapie  "inicjalizacji bazy danych" i program kończy pracę. Bardzo proszę o pomoc. Zaznaczam, że nie robiłem aktualizacji systemu windows10,
Przeniosłem Pana post do innego działu.
Czy oprogramowanie zostało zakupione w wersji elektronicznej czy w wersji pudełkowej?
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: fraczek w Kwiecień 01, 2020, 03:56:59 pm
Posiadam oprogramowanie w wersji elektronicznej. Dla pewności pobrałem powtórnir ze strony producenta pakiet instalacyjny.
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Kwiecień 01, 2020, 05:50:51 pm
Posiadam oprogramowanie w wersji elektronicznej. Dla pewności pobrałem powtórnir ze strony producenta pakiet instalacyjny.
Wysłałem do Pana prywatną wiadomość.
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: Iksluger56 w Listopad 22, 2021, 12:16:17 pm
Witam,
Podłączam się pod ten wątek bo mam podobny problem:
Przy próbie uruchomienia aplikacja dochodzi do "Inicjalizacja Bazy Danych" i następuje zabicie procesu.
Oprogramowanie używam od dłuższego czasu.
Proszę o pomoc i wskazówki jak uruchomić oprogramowanie
Pinnacle Studio Ultimate
ver 23.2.1.297 64Bit
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: pawel9-79 w Grudzień 28, 2021, 11:50:59 am
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Grudzień 28, 2021, 06:50:15 pm
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc

Wysłałem do Pana prywatną wiadomość.
Tytuł: Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
Wiadomość wysłana przez: Jarosław w Grudzień 31, 2021, 03:30:11 pm
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc

Problem został rozwiązany po kontakcie klienta przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/