*

Offline fraczek

  • *
  • 2
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Pinnacle 23 nie uruchamia się
« dnia: Marzec 31, 2020, 08:24:08 pm »
Szanowni Państwo,
bardzo proszę o pomoc. Kupiłam Pinnacle 23 w październiku 2019, Zrobiłem na nim już bezproblemowo parę filmów. Trzy dni temu chciałem edytować następne. W pierwszym dniu wszystko było OK, ale następnego dnia niestety program przestał się nie uruchamiać. Przeprowadziłem więc reinstalację, po wcześniejszym wyczyszczeniu rejestrów. Program zainstalował się prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia zacina się. Wykazuje błąd na etapie  "inicjalizacji bazy danych" i program kończy pracę. Bardzo proszę o pomoc. Zaznaczam, że nie robiłem aktualizacji systemu windows10,

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2020, 01:59:43 pm »
Szanowni Państwo,
bardzo proszę o pomoc. Kupiłam Pinnacle 23 w październiku 2019, Zrobiłem na nim już bezproblemowo parę filmów. Trzy dni temu chciałem edytować następne. W pierwszym dniu wszystko było OK, ale następnego dnia niestety program przestał się nie uruchamiać. Przeprowadziłem więc reinstalację, po wcześniejszym wyczyszczeniu rejestrów. Program zainstalował się prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia zacina się. Wykazuje błąd na etapie  "inicjalizacji bazy danych" i program kończy pracę. Bardzo proszę o pomoc. Zaznaczam, że nie robiłem aktualizacji systemu windows10,
Przeniosłem Pana post do innego działu.
Czy oprogramowanie zostało zakupione w wersji elektronicznej czy w wersji pudełkowej?

*

Offline fraczek

  • *
  • 2
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2020, 03:56:59 pm »
Posiadam oprogramowanie w wersji elektronicznej. Dla pewności pobrałem powtórnir ze strony producenta pakiet instalacyjny.

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 01, 2020, 05:50:51 pm »
Posiadam oprogramowanie w wersji elektronicznej. Dla pewności pobrałem powtórnir ze strony producenta pakiet instalacyjny.
Wysłałem do Pana prywatną wiadomość.

*

Offline Iksluger56

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 22, 2021, 12:16:17 pm »
Witam,
Podłączam się pod ten wątek bo mam podobny problem:
Przy próbie uruchomienia aplikacja dochodzi do "Inicjalizacja Bazy Danych" i następuje zabicie procesu.
Oprogramowanie używam od dłuższego czasu.
Proszę o pomoc i wskazówki jak uruchomić oprogramowanie
Pinnacle Studio Ultimate
ver 23.2.1.297 64Bit

*

Offline pawel9-79

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2021, 11:50:59 am »
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2021, 06:50:15 pm »
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc

Wysłałem do Pana prywatną wiadomość.

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Pinnacle 23 nie uruchamia się
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 31, 2021, 03:30:11 pm »
Witam,

Mam identyczny problem, podczas uruchamiania aplikacji jest inicjalizacja bazy danych i w pewnym momencie popup ładowania aplikacji znika i nic się dzieje. Podczas naprawy programu (po uruchomieniu pliku instalacji istnieje taka opcja) pasek postępu dochodzi do pewnego momentu i następuje restart systemu - na tym się kończy. Przeinstalowanie programu też nic nie daje. Program zakupiony na Omegasoft.
Pinnacle Studio Ultimate Wersja: 23.2.1.297 (64bit)
Bardzo proszę  pomoc

Problem został rozwiązany po kontakcie klienta przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/