*

Offline Niedzwiedz

  • *
  • 3
  • +0/-0
    • Zobacz profil
po zainstalowaniu program się nie uruchamia
« dnia: Listopad 15, 2020, 04:19:35 pm »
Witam serdecznie
Mam 2 problemy z Pinacle!
1)Zainstalowałem pomyślnie Upgrade Pinacle do wersji Studio24 Ultimate. Przy próbie uruchomienia za każdym razem okno ładowania się programu znika! I nic się nie dzieje. Program nie startuje. Wersja 21 działa bez problemów

2) Ponadto mam problem z plikami wideo. Mp4 i mov odtwarzają się bez obrazu w Pinaclu. W przeglądarkach jest ok. Instalowałem kodeki K-Lite Codec Pack 15.8.7 Full, gdy to nie pomogło zainstalowałem dodatkowo Media Player Codec Pack 4.5.4. Lecz dalej to samo

Proszę o pomoc

*

Offline Niedzwiedz

  • *
  • 3
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: po zainstalowaniu program się nie uruchamia
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2020, 04:48:18 pm »
Zakupiłem go na stronie producenta! Instalka pobrana z linku zawartego w potwierdzeniu zakupu.
...przeinstalowałem cały system po zainstalowaniu od początku jest już ok! Ale straciłem na to 2 dni!!! Wszystkie programy na nowo pionstalować musiałem. Masakra

*

Offline Niedzwiedz

  • *
  • 3
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: po zainstalowaniu program się nie uruchamia
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 19, 2020, 04:50:58 pm »
problem nr 2 nie rozwiązany - choć mam wrażenie ze to wina pliku video. Inne mp4 i mov-y działają ok, może ten uległ jakiemuś uszkodzeniu przy pobieraniu...

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: po zainstalowaniu program się nie uruchamia
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2020, 11:42:38 am »
Zakupiłem go na stronie producenta! Instalka pobrana z linku zawartego w potwierdzeniu zakupu.
...przeinstalowałem cały system po zainstalowaniu od początku jest już ok! Ale straciłem na to 2 dni!!! Wszystkie programy na nowo pionstalować musiałem. Masakra

Z przykrością informujemy, że wersje obsługiwane przez naszą pomoc muszą pochodzić z polskiej dystrybucji.
Proszę zatem o kontakt z producentem przez poniższy link, celem uzyskania pomocy w rozwiązaniu problemu technicznego.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new