Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jarosław

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Instalacja / Odp: Aktualizacja program ng studio przestał działać
« dnia: Październik 01, 2019, 10:27:17 pm »
Witam mam problem z pin s 23 po zainstalowaniu aktualizacji(program ng studio przestał działać) podczas uruchamiania.

Czy można prosić o więcej szczegółów?

2
Import / Kodek HEVC
« dnia: Wrzesień 23, 2019, 02:27:20 pm »
Instalacja ponowna systemu od wersji 1709 - Fall Creators Update (również 1803,1809, 1903) nie posiada już obsługi kodeka HEVC.

Microsoft wydał kodek HEVC jako aplikację, którą użytkownicy mogą zainstalować, aby ponownie dodać obsługę filmów z tym kodekiem do systemu.

Źródło pobrania: https://www.microsoft.com/en-us/store/p/hevc-video-extension/9n4wgh0z6vhq

3
Instalacja / Jak odzyskać zagubiony klucz
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 02:51:33 pm »
Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?" na stronie https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty" po prawej stronie.


Tu powinien znajdować się wszystkie produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

4
Uwaga! Czynność ta nie usunie zapisanych projektów ale usunie wszystkie zaimportowane media wraz z katalogiem Render.

 
W tym celu proszę o otwarcie C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunięcie folderu Pinnacle_Studio_22 .

Sposób 1

Aby to zrobić proszę nacisnąć kombinację klawiszy na klawiaturze Windows + R (jednocześnie) i w nowym oknie proszę wpisać (lub kopiuj i wklej) następujący tekst %localappdata% oraz nacisnąć ENTER.
Pojawi się zawartość katalogu Local w którym znajdować się będzie wymieniony wyżej Pinnacle_Studio_22. Należy go usunąć.

Sposób 2

Jeżeli sposób pierwszy nie zadziała, to można przejść do wskazanej lokalizacji C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunąć ręcznie folder Pinnacle_Studio_22. Do wykonania tej operacji należy mieć włączone pokazywanie ukrytych folderów. O tym jak tego dokonać poniżej.

Jeżeli foldery ukryte nie są wyświetlane to proszę zapoznać się z poniższym artykułem dla Systemu  Windows 10;8,1;7

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7

5
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 02:44:07 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

6
Import / Import ze źródeł analogowych
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 01:57:03 pm »
Do nagrywania analogowego materiału wideo (np. z kaset VHS lub Hi8) potrzebny jest
konwerter z odpowiednimi złączami audio i wideo, który można podłączyć do komputera.
Podobnie w przypadku nagrywania z analogowych źródeł dźwięku, takich jak gramofon.
Obecnie obsługiwane są urządzenia z serii Pinnacle, takie jak:
  • 500-USB
  • 510-USB
  • 700-USB
  • 710-USB
  • DVC 100
  • a także kamery internetowe oparte na technologii DirectShow.


Źródło - podręcznik Pinnacle 23
http://help.pinnaclesys.com/pinnacle/v23/pl/user-guide/pinnaclestudio.pdf

7
Eksport / Odp: Brak synchronizacji audio i video
« dnia: Sierpień 15, 2019, 11:11:06 pm »
Witam wszystkich,
Miałem ostatnio podobny problem z filmem nagranym IPhone'm, który miał 31,5 kl/s. Problemy pojawiły się dopiero przy eksporcie do pliku. W materiale wyjściowym postępowała asynchronizacja dźwięku i obrazu a pod koniec filmu na ekranie była wyświetlana zaokrąglona strzałka w szarych kolorach. Najciekawsze było to, że problemy tego typu pojawiły się po wymianie karty graficznej z Radeona na GeForce. Przy zainstalowanym Radeonie obraz i dźwięk był zawsze zsynchronizowany. Wykonałem mały test z kartą Geforce aby sprawdzić rezultaty. Przy wyłączonym wspomaganiu sprzętowym Nvidii CUDA film z niestandardową ilością klatek dłużej był renderowany do pliku ale zniknął problem synchronizacji obrazu i dźwięku. Czy macie podobne doświadczenia, czy to tylko przypadek?
W przypadku wystąpienia problemów, prosimy o kontakt przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

8
Eksport / Odp: Eksport materiału 1080p/50fps do 1080p/25fps
« dnia: Lipiec 26, 2019, 04:49:20 pm »
Witam wszystkich forumowiczów,
Mam problem z eksportem materiału 50 fps do 25 fps. Na eksportowanym materiale widać wyraźne migotanie obrazu, które przeszkadza w oglądaniu. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Ustawienia projektu na ścieżkach edycji są jak materiał wyjściowy 1920/1080 25p. Czy to może być przyczyną?
Dziękuję i pozdrawiam
Wojtek
Pinnacle Studio 21 Ultimate

Wadą nie jest zmiana 50p na 25p, nie jest również Pinnacle.
Proszę o kontakt z nami przez formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

9
Import / Odp: Import plików MTS
« dnia: Lipiec 19, 2019, 04:13:36 pm »
Witam,
Odświeżę temat. Posiadam wersję ultimate. Próbuję zaimportować pliki MTS z kamery JVC. Wchodzę w zakładkę import->mój komputer. W drzewie wybieram ścieżkę do katalogu na karcie sd na której znajdują się pliki mts. Pinnacle Studio wyświetla komunikat brak elementów w folderze. Gdy przejdę do katalogu z plikami np. jpg program automatycznie je wyświetla. Wydaje mi się, że nie ma możliwości zaciągnięcia plików mts za pomocą opcji Importu. Mogę pliki MTS dodać do Pojemnika z poziomu Edycji ale nie z poziomu importu.

PS. Mam zainstalowaną poprawkę PinnacleStudio_Patch_22.3.0

W takim razie, proszę o kontakt przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

10
Porady & Triki / Odp: Jak wkleić całe zdjęcie w gotowy temat.
« dnia: Lipiec 02, 2019, 08:51:26 am »
Mam pytanie odnośnie tematów. Chcę wkleić całe zdjęcie w gotowy temat i niestety muszę je przycinać. Nawet jak jest przycięte to i tak nie obejmuje całości. Chciałbym jednak aby całe było wklejone , bez obróbki. Czy istnieje taka opcja?

Film tworzymy w 16:9 lub 4:3.
Jeżeli zdjęcie jest w innych proporcjach, trzeba je dopasować.

11
Porady & Triki / Odp: brak płynności odtwarzanie w oknie podgladu
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 12:14:20 pm »
Tak Pinnacle kupione w Omegasoft , materiał full HD Z aparatu canon M 5
Proszę przesłać zgłoszenie techniczne przez poniższy formularz.
Można skopiować treść z forum (pierwszy post).
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

12
Porady & Triki / Odp: brak płynności odtwarzanie w oknie podgladu
« dnia: Czerwiec 03, 2019, 11:17:42 am »
Obraz przycina się szczególne przy panoramowaniu z gimbala, materiał wyjściowy  odtwarza się poza programem płynnie, normalnie. Windows 10, 16 gb ram, intel i7- 4790k
grafika Radeon hd 7700 2048 MB.
Może być spowodowany wieloma czynnikami.
Duży materiał (4K), sprzęt etc.
Ciężko będzie mi jednoznacznie tutaj odpowiedzieć. Potrzebował bym więcej informacji.
Czy Pinnacle Studio było zakupione w polskiej dystrybucji ?

13
Porady & Triki / Odp: Zmiana prędkości fragmentu klipu wideo
« dnia: Maj 17, 2019, 08:56:20 pm »
Czy rozwiązano ten problem? Chętnie bym się dowiedział.
W dalszym ciągu trzeba dostosować długość trwania klipu ręcznie.

14
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« dnia: Marzec 18, 2019, 01:47:35 pm »
Ok. To moje pytanie jest takie, czy kupiony u tego sprzedawcy soft jest legalny?
I jakie to ma znaczenie u kogo kupiłem jeśli jest legalny?

A na koniec poproszę o odpowiedź na moje główne pytanie o menu w edycji.
Co nadal nie wiem czy jest to źle zainstalowane czy tak powinno być.
Niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć na Pana pierwsze pytanie.
Można za to uzyskać taką odpowiedź pod adresem producenta.
https://support.corel.com/hc/pl/requests/new

Wszystkie produkty, które są obsługiwane przez naszą pomoc, muszą pochodzić z rodzimej dystrybucji.
https://www.corel.com/pl/partners/

Zgodnie z powyższym, niestety nie mogę udzielić Panu odpowiedzi na powyższe pytanie lub pomóc rozwiązać problem techniczny.
Zachęcam do kontaktu ze sprzedawcą, który taką pomoc powinien Panu udzielić.

15
Instalacja / Odp: Problem w edycji zdjęć
« dnia: Marzec 18, 2019, 12:58:28 pm »
Witam, hmmm ciekawa odpowiedź na moje pytanie.
A tu jest link do sklepu w którym kupiłem program.

https://allegro.pl/oferta/pinnacle-studio-22-ultimate-polska-wersja-jezykowa-7509252308?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare
Najmocniej przepraszamy, lecz ten sprzedawca nie jest obsługiwany.
Produkty od tego sprzedawcy, nie pochodzą z polskiej dystrybucji.

Strony: [1] 2 3 ... 16