Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Jarosław

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Import / Zgodność sprzętu do przechwytywania z Pinnacle Studio 18
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:29:41 pm »
Program Pinnacle Studio został poddany testom, które potwierdziły,
że współpracuje prawidłowo z wieloma różnymi urządzeniami do
przechwytywania wideo. Niektóre starsze urządzenia nie są jednak
obsługiwane.

Obsługiwane urządzenia

Wymienione poniżej urządzenia do przechwytywania będą
współpracować ze wszystkimi wersjami programu Pinnacle Studio.
Ze złączem USB
- 710-USB
- 510-USB
- 700-USB
- 500-USB
- MovieBox Deluxe
- DVC-90
- DVC-100
- DVC-101
- DVC-103
- DVC-107
- DVC-130 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
- DVC-170 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
Ze złączem PCI
- 700-PCI (Pinnacle Studio Deluxe 2)
- 500-PCI (Pinnacle AV/DV)
- Dowolna karta 1394
Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/09/Podr%C4%99cznik-do-Pinnacle-18.pdf str. 424

62
Instalacja / Wygeneruj ponownie klucze aktywacji
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:19:03 pm »
W tym celu należy podać adres email oraz numer paszportu, który można wyświetlić za pomocą aplikacji.
Dotychczasowy system rejestracji i aktywacji pakietów Pinnacle został zmieniony. Wszystkie wersje od 17 "w dół" wymagają aktywacji i rejestracji w następujący sposób:

  • Instalujemy program
  • Rejestrujemy program
  • Gdy upłyną 24 godziny od rejestracji przechodzimy na stronę:

http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx

Link zapasowy

http://unlock2.pinnaclesys.com/RegenerateKey.aspx

Tu wypełniamy dane i klikamy na "Prześlij", po kilku minutach wystarczy sprawdzić
skrzynkę pocztową. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z kodami wprowadzamy je
w menu Pomoc w pozycji "Wprowadź klucze aktywacji" (nazwa może być podobna).

Komunikat jaki otrzymywał Pan ze strony "(...)we apologize(...)" jest najczęściej wyświetlany, gdy od rejestracji do próby wygenerowania nowych kluczy upłynie mniej niż 24 godziny.

Gdybyście państwo jednak nie pamiętali jaki email był użyty do rejestracji, proszę skorzystać z linku poniżej

http://apps.pinnaclesys.com/cdb/register/forgotPassword.aspx?close=true

Mogą wystąpić trzy komunikaty:

  • Brak użytkownika z tym adresem e-mail – co oznacza, iż dany adres email nie został użyty do rejestracji
  • Nieprawidłowy adres e-mail – znaczy, że email został wpisany nie poprawnie nazwa@domena . pl
  • Jeśli brak jest jakiegokolwiek komunikatu a przeglądarka załaduje stronę logowania do konta Pinnacle, znaczy to że adres email jest poprawny.

Uwaga: Ze względu na zwiększone filtrowania wiadomości e-mail, zarówno przez dostawców usług internetowych, wiadomość może znajdować się w folderze spam, inne lub oferty.

63
Instalacja / Wygeneruj ponownie klucze aktywacji
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:18:44 pm »
W tym celu należy podać adres email oraz numer paszportu, który można wyświetlić za pomocą aplikacji.
Dotychczasowy system rejestracji i aktywacji pakietów Pinnacle został zmieniony. Wszystkie wersje od 17 "w dół" wymagają aktywacji i rejestracji w następujący sposób:

  • Instalujemy program
  • Rejestrujemy program
  • Gdy upłyną 24 godziny od rejestracji przechodzimy na stronę:

http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx

Link zapasowy

http://unlock2.pinnaclesys.com/RegenerateKey.aspx

Tu wypełniamy dane i klikamy na "Prześlij", po kilku minutach wystarczy sprawdzić
skrzynkę pocztową. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z kodami wprowadzamy je
w menu Pomoc w pozycji "Wprowadź klucze aktywacji" (nazwa może być podobna).

Komunikat jaki otrzymywał Pan ze strony "(...)we apologize(...)" jest najczęściej wyświetlany, gdy od rejestracji do próby wygenerowania nowych kluczy upłynie mniej niż 24 godziny.

Gdybyście państwo jednak nie pamiętali jaki email był użyty do rejestracji, proszę skorzystać z linku poniżej

http://apps.pinnaclesys.com/cdb/register/forgotPassword.aspx?close=true

Mogą wystąpić trzy komunikaty:

  • Brak użytkownika z tym adresem e-mail – co oznacza, iż dany adres email nie został użyty do rejestracji
  • Nieprawidłowy adres e-mail – znaczy, że email został wpisany nie poprawnie nazwa@domena . pl
  • Jeśli brak jest jakiegokolwiek komunikatu a przeglądarka załaduje stronę logowania do konta Pinnacle, znaczy to że adres email jest poprawny.

Uwaga: Ze względu na zwiększone filtrowania wiadomości e-mail, zarówno przez dostawców usług internetowych, wiadomość może znajdować się w folderze spam, inne lub oferty.

64
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:17:21 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

65
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:21:57 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

66
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:21:17 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

67
Instalacja / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:18:14 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

68
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 01:58:18 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

69
Porady & Triki / ToonIt i 3dStroke nie działają w PS18
« dnia: Czerwiec 28, 2016, 11:02:58 am »
temat w budowie ... .

70
Import / Nieobsługiwane urządzenia w Pinnacle Studio 19
« dnia: Czerwiec 23, 2016, 12:34:04 pm »
Poniższa lista przedstawia urządzenia, które pracowały ze
starszymi wersjami programu Studio i nie są już objęte gwarancją
lub wsparciem technicznym.
- DC10
- DC10 Plus
- MovieBox® DV
- Dazzle® DVC 80, 85
- Linx
- MP 10
- S400

Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/11/pinnaclestudio_19_PL.pdf str. 455

71
Import / Zgodność sprzętu do przechwytywania z Pinnacle Studio 19
« dnia: Czerwiec 23, 2016, 12:29:56 pm »
Program Pinnacle Studio został poddany testom, które potwierdziły,
że współpracuje prawidłowo z wieloma różnymi urządzeniami do
przechwytywania wideo. Niektóre starsze urządzenia nie są jednak
obsługiwane.

Obsługiwane urządzenia

Wymienione poniżej urządzenia do przechwytywania będą
współpracować ze wszystkimi wersjami programu Pinnacle Studio.
Ze złączem USB
- 710-USB
- 510-USB
- 700-USB
- 500-USB
- MovieBox Deluxe
- DVC-90
- DVC-100
- DVC-101
- DVC-103
- DVC-107
- DVC-130 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
- DVC-170 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
Ze złączem PCI
- 700-PCI (Pinnacle Studio Deluxe 2)
- 500-PCI (Pinnacle AV/DV)
- Dowolna karta 1394
Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/11/pinnaclestudio_19_PL.pdf str. 454

72
Uwaga! Czynność ta nie usunie zapisanych projektów ale usunie wszystkie zaimportowane media wraz z katalogiem Render.
Jednakże po otwarciu projektu, użyte media pojawią się ponownie w bibliotece.

 
W tym celu proszę o otwarcie C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunięcie folderu Pinnacle_Studio_19 .

Sposób 1

Aby to zrobić proszę nacisnąć kombinację klawiszy na klawiaturze Windows + R (jednocześnie) i w nowym oknie proszę wpisać (lub kopiuj i wklej) następujący tekst %localappdata% oraz nacisnąć ENTER.
Pojawi się zawartość katalogu Local w którym znajdować się będzie wymieniony wyżej Pinnacle_Studio_19. Należy go usunąć.

Sposób 2

Jeżeli sposób pierwszy nie zadziała, to można przejść do wskazanej lokalizacji C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunąć ręcznie folder Pinnacle_Studio_19. Do wykonania tej operacji należy mieć włączone pokazywanie ukrytych folderów. O tym jak tego dokonać poniżej.

Jeżeli foldery ukryte nie są wyświetlane to proszę zapoznać się z poniższym artykułem dla Systemu  Windows 10;8,1;7

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7

73
Instrukcja w kilku krokach jak rozwiązać problemy z niedziałającymi funkcjami po instalacji innej poprawki niż 19.1 dla Pinnacle.

1. W pierwszej kolejności proszę o odinstalowanie aplikacji "Pinnacle Studio 19" oraz "Pinnacle Studio 19 - Standard Content Pack" za pomocą panelu sterowania systemu Windows.

2. W drugiej kolejności proszę o ponowną instalację programu ale w następujący sposób.

Proszę o otwarcie płyty oraz otwarcie katalogu według posiadanego systemu operacyjnego tj. X:\64bit\ lub X:\32bit\, gdzie X jest literą posiadanego napędu i aplikacji Wellcome.exe w podanym katalogu.
Proszę postępować zgodnie z instrukcjami podanymi przez instalator.
Jeżeli pojawi się komunikat błędu w języku angielskim to proszę nacisnąć Nie(No) i w nowym oknie Ok.

3. Przed uruchomieniem aplikacji powinniśmy jeszcze usunąć ukryty folder Pinnacle.
W tym celu proszę zapoznać się z następującą instrukcją:

http://forum.pinnacle-studio.pl/porady-triki-pinnacle19/jezeli-pinnacle-studio-sie-nie-uruchamia-lub-nie-dziala-poprawnie/

Proszę w dalszej kolejności o nie uruchamianie Pinnacle Studio.
4. Proszę o pobranie poprawki z poniższego linku.

19.1 - https://www.dropbox.com/s/x8typ4vubi4agzm/PinnacleStudio_Patch_19.1.0.exe?dl=0

Jeżeli wyświetli się okno logowania proszę na dole kliknąć "Nie, dziękuję, przejdź do wyświetlenia", następnie "Pobierz" i "Bezpośrednie pobieranie".


5. Proszę o instalację poprawki 19.1.
6. Po tych krokach należy uruchomić Pinnacle Studio i odczekać w zależności od szybkości komputera do 15 minut.
W tej chwili zostanie utworzona nowa baza danych efektów, przejść etc i nowy profil konfiguracji.

74
Eksport / Po eksporcie mam tylko 6 kl/s
« dnia: Marzec 17, 2016, 02:27:38 pm »
Po zainstalowaniu poprawki 17.6 do Pinnacle Studio oraz wybraniu eksportu MPEG-4 H264 z 25 kl/s, wyeksportowany plik ma szybkość około 6 kl/s i analogicznie MPEG-4 H264 z 29,97 ma prędkość około 9 kl/s.

Rozwiązanie 1.

Eksportujemy na przykład z ustawieniami MPEG-4 MPEG-4 (zamiast H264) 25 kl/s, przy tym kodeku błąd nie występuje.

Rozwiązanie 2.

W panelu administracyjnym proszę usunąć aplikację Pinnacle Studio 17 i zainstalować ponownie  wraz z aktualizacją 17.5.
Link poniżej.

http://pinnacle-studio.pl/pinnacle-studio-17/

75
Import / Rozwiązanie problemu z brakiem audio po imporcie plików MXF
« dnia: Luty 19, 2016, 12:33:45 pm »
Podczas importowania pewnych plików MXF, występuje brak dźwięku mimo, iż Pinnacle pokazuje ścieżkę dźwiękową mono.
Pinnacle Studio nie wspiera ścieżek napisów, jak również wielu ścieżek audio. W tym celu należy w aplikacji Audacity wyeksportować ścieżkę audio trzecią oraz czwartą i zaimportować do programu Studio. Ten film ukazuje w jaki sposób tego dokonać.

Otwórz film


Programy do pobrania:
Audacity http://www.audacityteam.org/download/
Mediainfo http://mediaarea.net/pl/MediaInfo
Formaty Audio:
PCM https://pl.wikipedia.org/wiki/PCM
AC3 / A52 https://pl.wikipedia.org/wiki/A/52


Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7