Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jarosław

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21
271
Porady & Triki / Odp: Program wyłącza się
« dnia: Sierpień 02, 2016, 11:27:45 am »
Proszę postępować zgodnie z instrukcją w poradniku
http://forum.pinnacle-studio.pl/instalacja-pinnacle19/rozwiazanie-problemu-z-poprawka-19-5-w-systemie-windowsie/ .

Proszę również nie instalować poprawki 19.5 oraz 19.5.1.

272
Instalacja / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:36:47 pm »
Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła, proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?/Forgot password?" na stronie https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty" po prawej stronie.


Tu powinien znajdować się wszystkie produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

273
Import / Nieobsługiwane urządzenia w Pinnacle Studio 18
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:34:24 pm »
Poniższa lista przedstawia urządzenia, które pracowały ze
starszymi wersjami programu Studio i nie są już objęte gwarancją
lub wsparciem technicznym.
- DC10
- DC10 Plus
- MovieBox® DV
- Dazzle® DVC 80, 85
- Linx
- MP 10
- S400

Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/11/pinnaclestudio_19_PL.pdf str. 424

274
Import / Zgodność sprzętu do przechwytywania z Pinnacle Studio 18
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:29:41 pm »
Program Pinnacle Studio został poddany testom, które potwierdziły,
że współpracuje prawidłowo z wieloma różnymi urządzeniami do
przechwytywania wideo. Niektóre starsze urządzenia nie są jednak
obsługiwane.

Obsługiwane urządzenia

Wymienione poniżej urządzenia do przechwytywania będą
współpracować ze wszystkimi wersjami programu Pinnacle Studio.
Ze złączem USB
- 710-USB
- 510-USB
- 700-USB
- 500-USB
- MovieBox Deluxe
- DVC-90
- DVC-100
- DVC-101
- DVC-103
- DVC-107
- DVC-130 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
- DVC-170 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
Ze złączem PCI
- 700-PCI (Pinnacle Studio Deluxe 2)
- 500-PCI (Pinnacle AV/DV)
- Dowolna karta 1394
Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/09/Podr%C4%99cznik-do-Pinnacle-18.pdf str. 424

275
Instalacja / Wygeneruj ponownie klucze aktywacji
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:19:03 pm »
W tym celu należy podać adres email oraz numer paszportu, który można wyświetlić za pomocą aplikacji.
Dotychczasowy system rejestracji i aktywacji pakietów Pinnacle został zmieniony. Wszystkie wersje od 17 "w dół" wymagają aktywacji i rejestracji w następujący sposób:

  • Instalujemy program
  • Rejestrujemy program
  • Gdy upłyną 24 godziny od rejestracji przechodzimy na stronę:

http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx

Link zapasowy

http://unlock2.pinnaclesys.com/RegenerateKey.aspx

Tu wypełniamy dane i klikamy na "Prześlij", po kilku minutach wystarczy sprawdzić
skrzynkę pocztową. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z kodami wprowadzamy je
w menu Pomoc w pozycji "Wprowadź klucze aktywacji" (nazwa może być podobna).

Komunikat jaki otrzymywał Pan ze strony "(...)we apologize(...)" jest najczęściej wyświetlany, gdy od rejestracji do próby wygenerowania nowych kluczy upłynie mniej niż 24 godziny.

Gdybyście państwo jednak nie pamiętali jaki email był użyty do rejestracji, proszę skorzystać z linku poniżej

http://apps.pinnaclesys.com/cdb/register/forgotPassword.aspx?close=true

Mogą wystąpić trzy komunikaty:

  • Brak użytkownika z tym adresem e-mail – co oznacza, iż dany adres email nie został użyty do rejestracji
  • Nieprawidłowy adres e-mail – znaczy, że email został wpisany nie poprawnie nazwa@domena . pl
  • Jeśli brak jest jakiegokolwiek komunikatu a przeglądarka załaduje stronę logowania do konta Pinnacle, znaczy to że adres email jest poprawny.

Uwaga: Ze względu na zwiększone filtrowania wiadomości e-mail, zarówno przez dostawców usług internetowych, wiadomość może znajdować się w folderze spam, inne lub oferty.

276
Instalacja / Wygeneruj ponownie klucze aktywacji
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:18:44 pm »
W tym celu należy podać adres email oraz numer paszportu, który można wyświetlić za pomocą aplikacji.
Dotychczasowy system rejestracji i aktywacji pakietów Pinnacle został zmieniony. Wszystkie wersje od 17 "w dół" wymagają aktywacji i rejestracji w następujący sposób:

  • Instalujemy program
  • Rejestrujemy program
  • Gdy upłyną 24 godziny od rejestracji przechodzimy na stronę:

http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/regenerate_keys.aspx

Link zapasowy

http://unlock2.pinnaclesys.com/RegenerateKey.aspx

Tu wypełniamy dane i klikamy na "Prześlij", po kilku minutach wystarczy sprawdzić
skrzynkę pocztową. Po otrzymaniu wiadomości e-mail z kodami wprowadzamy je
w menu Pomoc w pozycji "Wprowadź klucze aktywacji" (nazwa może być podobna).

Komunikat jaki otrzymywał Pan ze strony "(...)we apologize(...)" jest najczęściej wyświetlany, gdy od rejestracji do próby wygenerowania nowych kluczy upłynie mniej niż 24 godziny.

Gdybyście państwo jednak nie pamiętali jaki email był użyty do rejestracji, proszę skorzystać z linku poniżej

http://apps.pinnaclesys.com/cdb/register/forgotPassword.aspx?close=true

Mogą wystąpić trzy komunikaty:

  • Brak użytkownika z tym adresem e-mail – co oznacza, iż dany adres email nie został użyty do rejestracji
  • Nieprawidłowy adres e-mail – znaczy, że email został wpisany nie poprawnie nazwa@domena . pl
  • Jeśli brak jest jakiegokolwiek komunikatu a przeglądarka załaduje stronę logowania do konta Pinnacle, znaczy to że adres email jest poprawny.

Uwaga: Ze względu na zwiększone filtrowania wiadomości e-mail, zarówno przez dostawców usług internetowych, wiadomość może znajdować się w folderze spam, inne lub oferty.

277
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 14, 2016, 01:17:21 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

278
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:21:57 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

279
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:21:17 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

280
Instalacja / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 02:18:14 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

281
Porady & Triki / Jak odzyskać zagubiony klucz Pinnacle Studio
« dnia: Lipiec 04, 2016, 01:58:18 pm »
Proszę o otwarcie poniższego linku i zalogowanie się do konta.

https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword

Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?"

i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty"

po prawej stronie okna.


Tu powinien być produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

282
Porady & Triki / ToonIt i 3dStroke nie działają w PS18
« dnia: Czerwiec 28, 2016, 11:02:58 am »
temat w budowie ... .

283
Import / Nieobsługiwane urządzenia w Pinnacle Studio 19
« dnia: Czerwiec 23, 2016, 12:34:04 pm »
Poniższa lista przedstawia urządzenia, które pracowały ze
starszymi wersjami programu Studio i nie są już objęte gwarancją
lub wsparciem technicznym.
- DC10
- DC10 Plus
- MovieBox® DV
- Dazzle® DVC 80, 85
- Linx
- MP 10
- S400

Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/11/pinnaclestudio_19_PL.pdf str. 455

284
Import / Zgodność sprzętu do przechwytywania z Pinnacle Studio 19
« dnia: Czerwiec 23, 2016, 12:29:56 pm »
Program Pinnacle Studio został poddany testom, które potwierdziły,
że współpracuje prawidłowo z wieloma różnymi urządzeniami do
przechwytywania wideo. Niektóre starsze urządzenia nie są jednak
obsługiwane.

Obsługiwane urządzenia

Wymienione poniżej urządzenia do przechwytywania będą
współpracować ze wszystkimi wersjami programu Pinnacle Studio.
Ze złączem USB
- 710-USB
- 510-USB
- 700-USB
- 500-USB
- MovieBox Deluxe
- DVC-90
- DVC-100
- DVC-101
- DVC-103
- DVC-107
- DVC-130 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
- DVC-170 (brak dostępnych sterowników 64-bitowych)
Ze złączem PCI
- 700-PCI (Pinnacle Studio Deluxe 2)
- 500-PCI (Pinnacle AV/DV)
- Dowolna karta 1394
Źródło: http://pinnacle-studio.pl/wp-content/uploads/2015/11/pinnaclestudio_19_PL.pdf str. 454

285
Uwaga! Czynność ta nie usunie zapisanych projektów ale usunie wszystkie zaimportowane media wraz z katalogiem Render.
Jednakże po otwarciu projektu, użyte media pojawią się ponownie w bibliotece.

 
W tym celu proszę o otwarcie C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunięcie folderu Pinnacle_Studio_19 .

Sposób 1

Aby to zrobić proszę nacisnąć kombinację klawiszy na klawiaturze Windows + R (jednocześnie) i w nowym oknie proszę wpisać (lub kopiuj i wklej) następujący tekst %localappdata% oraz nacisnąć ENTER.
Pojawi się zawartość katalogu Local w którym znajdować się będzie wymieniony wyżej Pinnacle_Studio_19. Należy go usunąć.

Sposób 2

Jeżeli sposób pierwszy nie zadziała, to można przejść do wskazanej lokalizacji C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunąć ręcznie folder Pinnacle_Studio_19. Do wykonania tej operacji należy mieć włączone pokazywanie ukrytych folderów. O tym jak tego dokonać poniżej.

Jeżeli foldery ukryte nie są wyświetlane to proszę zapoznać się z poniższym artykułem dla Systemu  Windows 10;8,1;7

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21