Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jarosław

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21
76
Porady & Triki / Odp: Slow motion.
« dnia: Luty 06, 2020, 03:09:22 pm »
W takim układzie prosimy o kontakt z naszym technikiem.
Poniżej podaję link do formularza kontaktowego.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

77
Porady & Triki / Odp: Slow motion.
« dnia: Styczeń 22, 2020, 05:29:56 pm »
Dlaczego jak robię zwolnienia klipów w projekcie, to ciągle się renderują klipy (które wcześniej spowolniłem i się zrenderowały). Robi się tak ze wszystkimi klipami, które występują po aktualnie spowolnionym klipie. Jest to bardzo denerwujące, gdyż za każdym razem znowu trzeba odczekać aż sie wszystko zrenderuje! i tylko traci się niepotrzebnie czas!

Niestety na chwilę obecną, nie ma możliwości rozwiązania tego problemu.

78
Eksport / Odp: Okrągła strzałka na szarym po eksporcie video
« dnia: Styczeń 08, 2020, 01:49:25 pm »
Witam, przy eksporcie pojawia się w miejscach gdzie były wycinane sceny okrągła strzałka na szarym tle, pokazuje się też na gotowym pliku. Próg optymalizacji mam na 100.

Niestety nie prowadzimy już wsparcia dla tej wersji.
Aktualnie tylko wersje PS 21, 22, 23, które pochodzą z polskiej dystrybucji.

79
Instalacja / Odp: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
« dnia: Grudzień 03, 2019, 12:23:30 am »
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania.
Jednak nie udzielił Pan odpowiedzi na pytanie, czy w sytuacji, gdy zakupię wersję 22, wystąpi w niej ten sam problem co w wersji 19, i nie będzie Pan w stanie go rozwiązać, to czy należy mi się zwrot pieniędzy na zasadzie gwarancji? Wyczytałem w Internecie, że jeśli Pinnacle nie działa prawidłowo w okresie wsparcia, to należy żądać pliku naprawczego od pomocy technicznej, a jeśli to nie pomoże to zwrotu pieniędzy.

Po więcej informacji, zapraszam przez nasz formularz kontaktowy (link poniżej),
http://pinnacle-studio.pl/formularz/
lub drogą telefoniczną pod numerem (22) 228 21 85.

80
Instalacja / Odp: Kilka pytań w sprawie instalacji wersji 22
« dnia: Grudzień 02, 2019, 03:39:48 pm »
  • Czy wersja 22 obsługuje Intel Quick Sync Video dla procesora piątej generacji Intel Core i7 5700HQ?

Tak Intel QSV dla tego procesora działać powinien poprawnie.
https://pinnacle-studio.pl/wymagania-sprzetowe-pinnacle-studio-22/

  • Po zakupie tego produktu pan Jarosław reprezentujący tę pomoc techniczną zapowiedział, że zrobi wszystko, aby program ten działał prawidłowo na moim komputerze. Wsparcie dla tej wersji, wydanej w roku 2018 będę miał zapewne do roku 2021. Ale co w sytuacji, gdy zakupię ten program i będzie występował ten sam problem przy eksporcie, co dla wersji 19? Czy wtedy będę mógł zwrócić ten program i otrzymać zwrot pieniędzy? Jest to około 300zł, może tylko, a może aż, ale jeśli program miałby nie działać, to chyba oczywistym jest, że podlega zwrotowi na zasadach gwarancji.

Dla wersji PS 22 wsparcie powinno być do koło sierpnia 2021 roku.
Problem występuje w wersji Pinnacle Studio 19, która nie jest już wspierana.
Jeżeli taki sam problem wystąpi w wersji Pinnacle Studio 22, to wtedy proszę o kontakt w czasie gdy posiada ona jeszcze wsparcie techniczne.

  • Do kiedy dokładnie będzie dostępne wsparcie tej pomocy technicznej dla wersji 22?

Przybliżona data została podana wyżej.

  • Kupując wersję 19 w roku 2017, z poziomu zainstalowanego programu dokupiłem wtyczkę do obsługi Blu-ray. Czy po zakupie wersji 22 będę musiał ponownie kupować tę wtyczkę, czy można wykorzystać tę samą?

Corel wymaga zakupu wtyczki Blu-ray każdorazowo (do każdej nowej wersji, każdego Upgrade-u).

PS
Po więcej informacji, zapraszam przez nasz formularz kontaktowy (link poniżej),
http://pinnacle-studio.pl/formularz/
lub drogą telefoniczną pod numerem (22) 228 21 85.

81
Eksport / Odp: Okrągła strzałka na szarym tle.
« dnia: Listopad 28, 2019, 03:03:21 pm »
Mam ten sam problem. Widać go na tym filmie https://youtu.be/7Hbv7-pRS1U w chwilach 12:24 oraz 18:15, a w chwili 16:18 obraz przeskakuje. W tych trzech miejscach znajdują się przejścia pomiędzy klipami. Program ten bez możliwości dodawania przejść staje się prawie bezużyteczny...
allekon, czy udało Ci się ten problem rozwiązać?

Szanowny użytkowniku, niestety nie prowadzimy już pomocy technicznej dla Studia 19.

82
Eksport / Odp: Export do biblioteki pinnacle studio 23
« dnia: Listopad 01, 2019, 07:40:23 pm »
Szanowny Panie,

wysłałem wiadomość prywatną.

83
Eksport / Odp: Eksport BluRay
« dnia: Październik 21, 2019, 11:04:47 am »
Niestety nie mogę wyjaśnić dlaczego tak się dzieje.
Proszę o kontakt przez nasz formularz (link poniżej).
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

84
Instalacja / Odp: Aktualizacja program ng studio przestał działać
« dnia: Październik 01, 2019, 10:27:17 pm »
Witam mam problem z pin s 23 po zainstalowaniu aktualizacji(program ng studio przestał działać) podczas uruchamiania.

Czy można prosić o więcej szczegółów?

85
Import / Kodek HEVC
« dnia: Wrzesień 23, 2019, 02:27:20 pm »
Instalacja ponowna systemu od wersji 1709 - Fall Creators Update (również 1803,1809, 1903) nie posiada już obsługi kodeka HEVC.

Microsoft wydał kodek HEVC jako aplikację, którą użytkownicy mogą zainstalować, aby ponownie dodać obsługę filmów z tym kodekiem do systemu.

Źródło pobrania: https://www.microsoft.com/pl-pl/p/hevc-video-extensions/9nmzlz57r3t7
* Rozszerzenie jest płatne

86
Instalacja / Jak odzyskać zagubiony klucz
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 02:51:33 pm »
Jeżeli nie pamięta Pan/Pani hasła, proszę kliknąć link "Nie pamiętasz hasła?/Forgot password?" na stronie https://idp.corel.com/idp/Authn/UserPassword i odzyskać hasło.

Po zalogowaniu się do konta na powyższym linku proszę kliknąć "Zarejestrowane produkty" po prawej stronie.


Tu powinien znajdować się wszystkie produkty Pinnacle i zarejestrowane klucze.

87
Uwaga! Czynność ta nie usunie zapisanych projektów ale usunie wszystkie zaimportowane media wraz z katalogiem Render.

 
W tym celu proszę o otwarcie C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunięcie folderu Pinnacle_Studio_23 .

Sposób 1

Aby to zrobić proszę nacisnąć kombinację klawiszy na klawiaturze Windows + R (jednocześnie) i w nowym oknie proszę wpisać (lub kopiuj i wklej) następujący tekst %localappdata% oraz nacisnąć ENTER.
Pojawi się zawartość katalogu Local w którym znajdować się będzie wymieniony wyżej Pinnacle_Studio_23. Należy go usunąć.

Sposób 2

Jeżeli sposób pierwszy nie zadziała, to można przejść do wskazanej lokalizacji C:\Użytkownicy\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\ i usunąć ręcznie folder Pinnacle_Studio_23. Do wykonania tej operacji należy mieć włączone pokazywanie ukrytych folderów. O tym jak tego dokonać poniżej.

Jeżeli foldery ukryte nie są wyświetlane to proszę zapoznać się z poniższym artykułem dla Systemu  Windows 10;8,1;7

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/show-hidden-files#show-hidden-files=windows-7

88
Porady & Triki / Kompatybilność komputera z Microsoft Windows 10
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 02:44:07 pm »
W poniższym linku znajduje się lista sprzętów kompatybilnych w Microsoft Windows 10.
Można tam wyszukać sprzęt, według producenta i sprawdzić jego kompatybilność wraz z posiadaną aktualizacją.

Jak sprawdzić jaką wersję Windowsa 10 posiadam (1607/1703/1709/1803 etc) ?

Na klawiaturze komputera po lewej stronie naciskamy klawisz z logiem Windows.
Następnie od razu wpisujemy "winver.exe" (zdjęcie 2018-11-08 19_21_22-Greenshot.png) i naciskamy klawisz "Enter".
Po tym kroku powinno pojawić się okno z obecnie posiadaną wersją (zdjęcie 2018-11-08 19_21_40-Greenshot.png).

Link do strony Microsoftu, która zawiera informacje o kompatybilności sprzętu i Windowsa w wersji 10-tej.

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_install/check-this-list-to-determine-if-your-computer-is/5152bb37-f95d-48a6-b7b2-ad0d5c738923

89
Import / Import ze źródeł analogowych
« dnia: Wrzesień 20, 2019, 01:57:03 pm »
Do nagrywania analogowego materiału wideo (np. z kaset VHS lub Hi8) potrzebny jest
konwerter z odpowiednimi złączami audio i wideo, który można podłączyć do komputera.
Podobnie w przypadku nagrywania z analogowych źródeł dźwięku, takich jak gramofon.
Obecnie obsługiwane są urządzenia z serii Pinnacle, takie jak:
  • 500-USB
  • 510-USB
  • 700-USB
  • 710-USB
  • DVC 100
  • a także kamery internetowe oparte na technologii DirectShow.


Źródło - podręcznik Pinnacle 23
http://help.pinnaclesys.com/pinnacle/v23/pl/user-guide/pinnaclestudio.pdf

90
Eksport / Odp: Brak synchronizacji audio i video
« dnia: Sierpień 15, 2019, 11:11:06 pm »
Witam wszystkich,
Miałem ostatnio podobny problem z filmem nagranym IPhone'm, który miał 31,5 kl/s. Problemy pojawiły się dopiero przy eksporcie do pliku. W materiale wyjściowym postępowała asynchronizacja dźwięku i obrazu a pod koniec filmu na ekranie była wyświetlana zaokrąglona strzałka w szarych kolorach. Najciekawsze było to, że problemy tego typu pojawiły się po wymianie karty graficznej z Radeona na GeForce. Przy zainstalowanym Radeonie obraz i dźwięk był zawsze zsynchronizowany. Wykonałem mały test z kartą Geforce aby sprawdzić rezultaty. Przy wyłączonym wspomaganiu sprzętowym Nvidii CUDA film z niestandardową ilością klatek dłużej był renderowany do pliku ale zniknął problem synchronizacji obrazu i dźwięku. Czy macie podobne doświadczenia, czy to tylko przypadek?
W przypadku wystąpienia problemów, prosimy o kontakt przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21