*

Offline Wojtek W

  • *
  • 11
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Eksport Blu-Ray
« dnia: Marzec 18, 2020, 10:48:00 pm »
Witam wszystkich forumowiczów,
Od kilku miesięcy pracuję z Studio 23 ale pierwszy raz pojawiła się potrzeba zapisu projektu jako Blu-ray. Poza brakiem możliwości wybrania formatu dźwięku DD5.1 (tylko dla Win10) przy próbie zapisu pojawia się błąd Proces eksportu nie powiódł się z obecnym formatem/ustawieniem i został anulowany. Użyj innych ustawień(0xE1000006)3/1895...
Próbowałem różnych ustawień projektu i formatu zapisu ale błąd nadal występuje. Nawet krótki film w 25 lub 50 klatkach generuje ten sam błąd przy próbie zapisu do Blu-ray.
Zapis do DVD nie generuje błędu.
Ten sam projekt po usunięciu efektu maski można otworzyć w PS21 i zapisać jako Blu-ray. Tylko niestety po otwarciu projektu z PS23 usuwane są wszystkie przejścia i korekta wymagałaby trochę czasu.
Czy można prosić o jakieś sugestie dotyczące błędu?
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2020, 06:42:03 pm wysłana przez Wojtek W »

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: Eksport Blu-Ray
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2020, 04:31:16 pm »
Witam wszystkich forumowiczów,
Od kilku miesięcy pracuję z Studio 23 ale pierwszy raz pojawiła się potrzeba zapisu projektu jako Blu-ray. Poza brakiem możliwości wybrania formatu dźwięku DD5.1 (tylko dla Win10) przy próbie zapisu pojawia się błąd Proces eksportu nie powiódł się z obecnym formatem/ustawieniem i został anulowany. Użyj innych ustawień(0xE1000006)3/1895...
Próbowałem różnych ustawień projektu i formatu zapisu ale błąd nadal występuje. Nawet krótki film w 25 lub 50 klatkach generuje ten sam błąd przy próbie zapisu do Blu-ray.
Zapis do DVD nie generuje błędu.
Ten sam projekt po usunięciu efektu maski można otworzyć w PS21 i zapisać jako Blu-ray. Tylko niestety po otwarciu projektu z PS23 usuwane są wszystkie przejścia i korekta wymagałaby trochę czasu.
Czy można prosić o jakieś sugestie dotyczące błędu?
Szanowny Panie,
najmocniej przepraszam za takie opóźnienie w odpowiedzi.
Niestety nie będę wstanie jednoznacznie odpowiedzieć, co może być przyczyną tego problemu.
Bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia przez nasz formularz.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/