*

Offline dural

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
animacja tytułów
« dnia: Październik 01, 2017, 06:14:25 pm »
 ???pinnacle 20 ultimate od miesiąca walczę z instalacją jeszcze pozostał mi brak animacji tytułów ,wykorzystuję do tego na razie moją 17e ale jest to kłopotliwe.

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2017, 11:18:46 am »
???pinnacle 20 ultimate od miesiąca walczę z instalacją jeszcze pozostał mi brak animacji tytułów ,wykorzystuję do tego na razie moją 17e ale jest to kłopotliwe.

Czy mogę prosić o szersze wyjaśnienie lub dołączenie zrzutu ekranu lub filmu ?

*

Offline maciek0077j

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2017, 11:30:56 am »
Witam!
Chciałbym się "podczepić" pod ten temat ponieważ prawdopodobnie mam ten sam problem. W czerwcu zakupiłem pinnacle ultimate 20.6..0.322 (64-bit) - dotychczas używałem 17. okazało się, że w 20 kiedy chciałem utworzyć tytuł (ikonka T) wyskakuje komunikat jak w załączonym załączniku. Próbowałem uzyskać pomoc na Corel customer support, ale ich porady nic nie pomogły, a kontakt z nimi się urwał. Tak jak w przypadku kolegi tytuły muszę robić na 17 co jest kłopotliwe.

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2017, 02:09:53 pm »
Witam!
Chciałbym się "podczepić" pod ten temat ponieważ prawdopodobnie mam ten sam problem. W czerwcu zakupiłem pinnacle ultimate 20.6..0.322 (64-bit) - dotychczas używałem 17. okazało się, że w 20 kiedy chciałem utworzyć tytuł (ikonka T) wyskakuje komunikat jak w załączonym załączniku. Próbowałem uzyskać pomoc na Corel customer support, ale ich porady nic nie pomogły, a kontakt z nimi się urwał. Tak jak w przypadku kolegi tytuły muszę robić na 17 co jest kłopotliwe.

Czy próbował Pan resetować program Pinnacle Studio ?
Poniżej podaję w jaki sposób.
http://forum.pinnacle-studio.pl/porady-triki-pinnacle20/rozwiazanie-problemu-z-dzialajacym-niestabilnie-pinnacle/

*

Offline maciek0077j

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 10, 2017, 03:21:21 pm »
Kazano mi zrobić wg poniższych instrukcji:
Witam
W takiej sytuacji proszę o wykonanie następującej instrukcji
Proszę wykonać następujące kroki:
1. Odinstalować Studio 20 wraz z wcześniejszymi wersjami oraz całym zainstalowanym kontentem Pinnacle
2. Usunąć foldery Pinnacle i Pinnacle_Studio_20 z lokalizacji podanych poniżej
C:\ProgramData\
C:\Program Files\
C:\Users\<nazwa użytkownika>\AppData\Local\
4. Następnie pobrać i uruchomić oprogramowanie z linku poniżęj:
https://cdn.pinnaclesys.com/Release/RegDelete.exe (http://cdn.pinnaclesys.com/Release/RegDelete.exe%C2%A0)
5. Wybrać opcję wszystkie programu i nacisnąć przycisk wyczyść
6. Uruchomić ponownie i wybrać User Registration and activation data i ponownie nacisnąć przycisk wyczyść.
7. Teraz proszę pobrać oprogramowanie CCleaner z linku http://www.ccleaner.com/ następnie: (http://www.ccleaner.com/%C2%A0nast%C4%99pnie:%C2%A0)
- Uruchom CCleaner wyczyścić wszystkie pliki tymczasowe z systemu.
- Uruchom ponownie wszystkich zapisów Pinnacle i Pixie .
- System Restart i tymczasowo wyłączyć oprogramowanie antywirusowe , a następnie pobrać i zainstalować ponownie Studio 20 z linku poniżej :
http://www.pinnaclesys.com/publicsite/us/products/studio/digital-download.html
i następnie
Proszę pobrać oprogramowanie Microsoft DirectX End-User Runtimes (June 2010) z linku poniżej:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
- Uruchomić pobrany plik 'directx_Jun2010_redist.exe' i rozpakować zawartość w folderze (np DX.) Na pulpicie. Przejść do folderu i uruchomić DXSETUP.exe klikając prawym przyciskiem myszy na nim, a następnie wybierz opcję "Uruchom jako administrator".
- Raz zainstalowany wyżej, zrestartuj system i postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Naciśnij klawisze Windows + R, aby otrzymać pole polecenia Uruchom.
- W dostępnym typu pola (lub skopiuj i wklej)% LocalAppData%, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
- Następnie zmień nazwę folderu do folderu Pinnacle.old Pinnacle i Pinnacle_Studio_20 do Pinnacle_Studio_20.old
- Następnie proszę uruchomić i przetestować Pinnacle.
Pozdrawiam
Corel.com
[/color]W

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 10, 2017, 03:27:32 pm »
Kazano mi zrobić wg poniższych instrukcji:
Witam
W takiej sytuacji proszę o wykonanie następującej instrukcji
Proszę wykonać następujące kroki:
1. Odinstalować Studio 20 wraz z wcześniejszymi wersjami oraz całym zainstalowanym kontentem Pinnacle
2. Usunąć foldery Pinnacle i Pinnacle_Studio_20 z lokalizacji podanych poniżej
C:\ProgramData\
C:\Program Files\
C:\Users\<nazwa użytkownika>\AppData\Local\
4. Następnie pobrać i uruchomić oprogramowanie z linku poniżęj:
https://cdn.pinnaclesys.com/Release/RegDelete.exe (http://cdn.pinnaclesys.com/Release/RegDelete.exe%C2%A0)
5. Wybrać opcję wszystkie programu i nacisnąć przycisk wyczyść
6. Uruchomić ponownie i wybrać User Registration and activation data i ponownie nacisnąć przycisk wyczyść.
7. Teraz proszę pobrać oprogramowanie CCleaner z linku http://www.ccleaner.com/ następnie: (http://www.ccleaner.com/%C2%A0nast%C4%99pnie:%C2%A0)
- Uruchom CCleaner wyczyścić wszystkie pliki tymczasowe z systemu.
- Uruchom ponownie wszystkich zapisów Pinnacle i Pixie .
- System Restart i tymczasowo wyłączyć oprogramowanie antywirusowe , a następnie pobrać i zainstalować ponownie Studio 20 z linku poniżej :
http://www.pinnaclesys.com/publicsite/us/products/studio/digital-download.html
i następnie
Proszę pobrać oprogramowanie Microsoft DirectX End-User Runtimes (June 2010) z linku poniżej:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
- Uruchomić pobrany plik 'directx_Jun2010_redist.exe' i rozpakować zawartość w folderze (np DX.) Na pulpicie. Przejść do folderu i uruchomić DXSETUP.exe klikając prawym przyciskiem myszy na nim, a następnie wybierz opcję "Uruchom jako administrator".
- Raz zainstalowany wyżej, zrestartuj system i postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Naciśnij klawisze Windows + R, aby otrzymać pole polecenia Uruchom.
- W dostępnym typu pola (lub skopiuj i wklej)% LocalAppData%, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
- Następnie zmień nazwę folderu do folderu Pinnacle.old Pinnacle i Pinnacle_Studio_20 do Pinnacle_Studio_20.old
- Następnie proszę uruchomić i przetestować Pinnacle.
Pozdrawiam
Corel.com
[/color]W
Proszę zwrócić uwagę, że nie odpowiedział Pan na pytanie ;-).
Tak wiemy jakie propozycje usunięcia awarii przesyła Corel.
Proszę spróbować wykonać co napisałem w poprzednim poście, jednocześnie wykonać to przy zamkniętym programie Pinnacle.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2017, 04:11:26 pm wysłana przez Jarosław »

*

Offline maciek0077j

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 10, 2017, 04:08:30 pm »
Spróbuję

*

Offline maciek0077j

  • *
  • 4
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: animacja tytułów
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 10, 2017, 07:23:07 pm »
Wykonałem według 1 sposobu, zrestartowałem laptop i teraz działa "utwórz tytuł". A oni kazali mi przesłać fakturę i kopię maila z zamówieniem >:( , żeby to naprawić. Wielkie dzięki.  :)

Przy okazji mam pytanie, czy z 17 do 20 można przenieść niektóre efekty (chodzi mi o Red Giant)?
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2017, 08:01:33 pm wysłana przez maciek0077j »