Ja z zawieszaniem programu bujałem się niemal od zawsze i nikt nie potrafił mi pomóc. Pogram zawieszał się bez przerwy nawet przy zwykłym podglądzie. Jak kontaktowałem się ze wsparciem to mi mówiono że mam program kupiony nie tym sklepie tak jak bym miał o tym niby wcześniej wiedzieć. Wreszcie kupiłem wersję 21 tylko po to abym miał wsparcie i rozwiązał mój problem. Wsparcie mi też nie pomogło, czyli wywaliłem kasę w błoto. Dopiero na Youtuble zobaczyłem filmik że rozwiązanie jest banalnie proste. Wystarczy wyłączyć dodatkową kartę graficzną którą miałem w komputerze. Od tego czasu nie mam nigdy problemów z zawieszaniem programu. Szkoda że tak trudno o tym na tej stronie napisać.
Po mailu, który jest tutaj zarejestrowany nie widzę by doszło do próby kontaktu z naszym działem pomocy technicznej.
Niestety produkty kupione poza rodzimą dystrybucją nie są objęte naszym wsparciem.
Jeżeli sprzedawca ma tego świadomość, to powinien zawrzeć taką informację "Produkt nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji".
Oczywiście jeśli na oprogramowanie PS 21 posiada Pan wsparcie to zachęcamy do kontakt.
http://pinnacle-studio.pl/formularz/Niestety, nie jesteśmy wstanie odpowiedzieć jednoznacznie, co może być przyczyną problemu zawieszającego się programu (przyczyn może być ponad 10), dlatego wykonujemy połączenie zdalne z klientami by jak najszybciej poznać problem techniczny i wdrożyć rozwiązanie (nie serwujemy rozwiązań na ślepo). Charakteryzuje Nas bardzo wysoka skuteczność na tym etapie.