*

Offline Janusz

  • *
  • 1
  • +0/-0
    • Zobacz profil
dotyczy:Pinnacle studio 23
« dnia: Kwiecień 30, 2020, 08:33:38 am »
Mam już trzecią wersje Pinnacle. Obecną wersje 23 Ultimate kupiłem w marcu 2020 i dobrze się sprawował program. Niestety od tygodnia nie mogę go uruchomić po tym jak wyłączyłem go X a nie wylogowałem się z pliku prawidłowo.Robiłem to w innych wcześniejszych programach i nie było problemu chociaż po dłuższym nie używaniu też były problemy i musiałem wkładać płytę żeby go ożywić.  Poprzednie wersje miałam na płycie ale ten niestety nie da się uruchomić nawet po tzw. programem naprawczym...jestem bardzo rozczarowany mam dwie kopie( zgodnie z zaleceniem) ale żadna nie wzbudziła uruchomienia programu ( obraz stoi w 2/3 schodzący w dół prawego rogu ekranu) i kręci szuka danych a następnie zanika. Przykro mi, że to powiem ale nigdy więcej nie kupię programu drogą elektroniczną. Mam prośbę żeby podać mi kwotę dopłaty na płytę i proszę mi wysłać płytę z programem. Dane z adresem podam na  ofercie, którą proszę przysłać mi na adres mailowy: janus*****@***.pl dziękuję!
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2020, 08:05:39 pm wysłana przez Jarosław »

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: dotyczy:Pinnacle studio 23
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2020, 02:38:27 pm »
Proszę o kontakt telefoniczny w podanej sprawie na forum.
Pomoc techniczna Pinnacle
22 228 21 85 (pn i pt, godz. 10 - 18)

*

Offline Jarosław

  • *****
  • 318
  • +0/-0
    • Zobacz profil
Odp: dotyczy:Pinnacle studio 23
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2020, 02:39:28 pm »
Mam już trzecią wersje Pinnacle. Obecną wersje 23 Ultimate kupiłem w marcu 2020 i dobrze się sprawował program. Niestety od tygodnia nie mogę go uruchomić po tym jak wyłączyłem go X a nie wylogowałem się z pliku prawidłowo.Robiłem to w innych wcześniejszych programach i nie było problemu chociaż po dłuższym nie używaniu też były problemy i musiałem wkładać płytę żeby go ożywić.  Poprzednie wersje miałam na płycie ale ten niestety nie da się uruchomić nawet po tzw. programem naprawczym...jestem bardzo rozczarowany mam dwie kopie( zgodnie z zaleceniem) ale żadna nie wzbudziła uruchomienia programu ( obraz stoi w 2/3 schodzący w dół prawego rogu ekranu) i kręci szuka danych a następnie zanika. Przykro mi, że to powiem ale nigdy więcej nie kupię programu drogą elektroniczną. Mam prośbę żeby podać mi kwotę dopłaty na płytę i proszę mi wysłać płytę z programem. Dane z adresem podam na  ofercie, którą proszę przysłać mi na adres mailowy: janus*****@***.pl dziękuję!

Proszę o kontakt telefoniczny w podanej sprawie na forum.
Pomoc techniczna Pinnacle
22 228 21 85 (pn i pt, godz. 10 - 18)

PS
Z powodów bezpieczeństwa, ukryłem również Pana adres mailowy.